<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Oprydning og Overspringsstrik!!

mandag den 10. januar 2011

Oprydning og Overspringsstrik!!

Januar måned er i oprydningens tegn, og denne gang er det alvor! - sagt med alvorlige sammenknebne øjenbryn, mens jeg kigger mig i spejlet.
Det er tid til intervention, for projekterne er ved at eksplodere.

Status pt:

DragonFly vest til min søster, som egentlig var en julegave, men som druknede i snot og sygdom over hele ferien... ØV! Nu bliver den vist mere en januar-februar ting, men lækker bliver den heldigvis alligevel. Strikket i to tråde NZ lammeuld og en tråd blød Alpakka.

Leggins til søde Lines datter, som er godt på vej til at blive færdige, men som også lider under sygdommens indtog. Nu er de in motion på skift med vesten, så begge piger kan få lækkert strik i hænderne. Strikket i blød arwetta.

Ugledyr til Camilla, som skal til housewarming hos en ugleelsker (er vi alle ikke det), som slet ikke er nået ud af garnskuffen endnu. Det kommer den i februar... måske!

1-2-3, nej 4 veste til Alma Sofie. En som er i tasken til togturen. En som har gemt sig ude af syne (og derfor blev glemt). En som virkelig blev glemt. - Og en som jeg ikke kunne lade være med at starte på.... Suuk, lærer jeg det aldrig!?

Jeg var egentlig også godt igang med en Folklore cardigan, som Anne har kreeret. Den mangler bare lige krop og ærmer... Bare lige!

Imellem alle de store - og naturligvis meget alvorlige projekter - ligger det, som jeg er allerbedst til. Nemlig overspringsstrikken. De der små projekter, som man godt lige kan kaste på pindende, så man har noget at veksle med, når de større bliver lidt ensformige. Stockholm scarf ligger lige her ved siden af mig. Godt begyndt og halvt færdig.

Men men. Nu har jeg lavet et løfte. Ikke flere nye projekter, før mindst 5 er færdige... Ok 4 så!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start