<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Fredag i farver

fredag den 18. februar 2011

Fredag i farver




Jeg har fået blomster idag... En fantastisk buket i smukke farver, som min mand synes, at jeg fortjente. Så kan man vist ikke starte weekenden bedre!?!

Jeg er rockerjakke prospect, og næste weekend håber jeg at blive fuldgyldigt medlem. Jeg skal til workshop hos Line, og jeg glæder mig stort! Der er vist stadig en plads på holdet, så skynd dig at sende en mail her, hvis du vil være med til hyggen:)
Min rocker skal være i pink Wiltshire. Den bliver niiiiiice...

Weekendens program står på brunch, syning og familietid. Måske bliver der også tid til en mal-selv luftballon uro fra Tiger til 30 kr?

Hav en skøn weekend:)

Etiketter: , ,

6 kommentarer:

Klokken 18. februar 2011 kl. 13.22 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Ja det lyder som en rigtig god start på weekenden!! Og rocker weekend hos Line...det ville jeg også rigtig gerne og det kunne være hyggeligt at se dig igen. Det må blive en anden gang, for jeg skal til Lalandia i Billund med familieden weekend. Fortsat god weekend til dig :-)

 
Klokken 18. februar 2011 kl. 13.51 , Blogger Junette sagde ...

glæder mig til at se din rockerjakke! De er så seje og det er altså verdensklasse at de er lavet i forskellige prints, varierende fra person til person.

 
Klokken 18. februar 2011 kl. 17.55 , Blogger Cecilie sagde ...

Uh, det ville være hyggeligt Linda. Det kan være, at vi mødes ved en anden lejlighed:)
God tur til lalandia og dejlig weekend til dig.

Du kan tro, at de er blevet fede Junette, og der er mange flere forskellige på vej.
Hun er dygtig hende Line! Jeg håber, at jeg kan strutte den med stolthed på næste mandag:)
God weekend til dig.

Kh. Cecilie

 
Klokken 20. februar 2011 kl. 16.00 , Blogger Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Hej

det ser godt ud det hele, buketten, stofffet du har valgt til dit næste syprojekt og lidt luftballon...
stine:)

 
Klokken 22. februar 2011 kl. 14.27 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Uhh glæder mig til at se din rockerjakke! Du må da komme med på onsdagshold også - kunne være hyggeligt at møde dig :-)

Kh. Mette

 
Klokken 22. februar 2011 kl. 14.40 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak Stine.. Jeg nåede desværre ikke luftballornerne, men fine skal de nok blive:)

Uh, jeg glæder mig også til at sætte en rocker i maskinen Mette. jeg tror den bliver rigtig fin. Jeg har lyst til at lave den i alle farver.
Jeg tror ikke at manden ville sige god for, at jeg også tager en onsdags sydag, når nu torsdagene er afsat, men det ville helt sikkert være hyggeligt!
Det kan være vi mødes under andre omstændigheder:)

Kh. Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start