<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Jakke til salg!

onsdag den 20. april 2011

Jakke til salg!





Fin quiltet jakke i grøn og turkis pepper, kanter i Liberty jeg ikke kender navnet på og grønt bomulds foer. Jeg har desværre fået syet den en kende for stor, så istedet for at havne i skabet til efteråret, kan en anden prinsesse måske få glæde af den.

Jakken har følgende mål:

Bryst: 36 cm (x2)

Længde midt bag: 36 cm

Ærmelængde: regulér bar, da den er syet til at have opsmøg.


Prisen er 450 kr - send mig en mail, hvis du er interesseret:)







Etiketter: , , , ,

2 kommentarer:

Klokken 22. april 2011 kl. 01.06 , Blogger emerson-j sagde ...

i really need to learn to sew!!

 
Klokken 3. maj 2012 kl. 10.01 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej
Jeg har prøvet at skrive en mail til dig. Jeg er meget interesseret i jakken, er den stadig til salg?

Hilsen Mette

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start