<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Summer Giveaway

tirsdag den 5. juli 2011

Summer Giveaway





I anledningen af sol, sommer og laberhed udlodder jeg her en spritsprød flagranke halskæde.
Flagene er i sart gul, pudder, nougat og grå læder og kæden er sølv - helt uden nikkel naturligvis!




Hvis du vil deltage, så skriv blot en kommentar på indlægget herunder, og hvis du vil tjene et ekstra lod, kan du linke til Giveaway'en på din blog.



Har du ingen blog, så fortvivl ej. Du kan blot dele indlægget på Facebook, så tæller det også for to lodder. Husk at skrive din mailadresse, hvis du ikke har nogen blog.


Vinderen trækkes mandag d. 18 Juli kl. 20 - ish!



Håber, du vil deltage... Glæder mig til at flage med dig:)

Etiketter: , , , ,

47 kommentarer:

Klokken 5. juli 2011 kl. 18.29 , Blogger trinesoehest sagde ...

Jeg vil megameget gerne deltage, for den er for smuk, den kæde!! 2 lodder tak :-)

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 18.33 , Blogger Cecilie sagde ...

Ihh, hvor hyggeligt, at du vil være den første Trine:))
Held og lykke!!

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 18.46 , Blogger Jumici sagde ...

Har linket til dig. 2 lodder herfra.

Den er rigtig smuk :)

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 18.59 , Blogger Frk. Fie sagde ...

Hvor er den cool :) 1 lod til mig :)

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 19.05 , Blogger Helle Jescika sagde ...

Linker gerne med 2 lodder. det er en utrolig lækker flagranke

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 19.15 , Blogger Mette sagde ...

Så fed! Et lod herfra :-) Mette

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 19.33 , Blogger Dorte Klerke sagde ...

Det var da en sød halskæde, den vil jeg gerne have om halsen, så håber mit ene lod er nok :)

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 19.38 , Blogger *lume* sagde ...

Jeg er med på 2 lodder ;0) Måske har du lyst til at deltage i min give away. Mvh Dorthe

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 19.43 , Anonymous anette lyskjær sagde ...

Sådan et smukt smykke vil jeg utrolig gerne eje. 2 lodder MÅ være vejen til herlighederne! Skulle det glippe, så kom forbi min blog, så kan vi måske lave en byttehandel;)

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 19.51 , Blogger Sara Kjær sagde ...

Uhh...
Jeg nupper et enkelt lod ;-)

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 20.05 , Blogger Sara Marie sagde ...

Hold da holiday, hvor er den lækker!
- Og hvor ville den pynte om min hals :-D
2 lodder, tak.

PS. min give away slutter på lørdag, så du kan sagtens nå at være med, hvis du ikke har været forbi... ;)

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 20.44 , Blogger Anne sagde ...

Jeg vil gerne være med på 1 lod:) Og sikke da noget, at vi har siddet i samme rum i dag uden at få snakket;)

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 21.04 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Jeg er også med på 2 lodder tak, den er virkelig flot - håber SÅ meget, jeg vinder! Har linket fra min blog og håber det er i orden, jeg til formålet har lånt din billede :-)

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 21.05 , Blogger PETULA sagde ...

Sikke en skøn halskæde!! Smider to lodder i puljen(Linker på FB)!!

Krydser pølsefingrene..;=)

betinaz@gmail.com

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 21.17 , Blogger Gitte sagde ...

Jeg vil gerne være med og lægger to lodder i puljen.

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 21.18 , Blogger Malene sagde ...

Nøj, en fin halskæde. 1 lod til mig:)

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 21.23 , Blogger Maria sagde ...

Wauu, den er fin. Jeg må være med på 1 lod.

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 21.25 , Blogger Regitze sagde ...

Helle for at deltage, hvor er den fin! Et lod til mig, tak :)

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 21.37 , Blogger Camilla sagde ...

Den er fed og vil passe godt til mig!:-)
Jeg er med på 2 lodder!

Kh Camilla

 
Klokken 5. juli 2011 kl. 21.49 , Blogger Unknown sagde ...

Ja, hvor er den fin! Jeg snupper begge lodder :)

 
Klokken 6. juli 2011 kl. 12.07 , Blogger Dyreglad-pige sagde ...

Sikke en skøn give away.
Jeg er med på 2 lodder(:

www.dyreglad-pige.blogspot.com

 
Klokken 6. juli 2011 kl. 16.31 , Blogger Velkommen til min kreative verden sagde ...

Veldig tøfft .Jeg vil selvsagt være med: ) 1 lodd til meg

 
Klokken 6. juli 2011 kl. 16.32 , Blogger Súnadóttir sagde ...

Uhh.. jeg vil gerne være med :)

Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

 
Klokken 6. juli 2011 kl. 19.18 , Blogger Thomas Ø sagde ...

Wow hvor er de fine - send en og min kæreste bliver glad :)

Mvh
Thomas

 
Klokken 6. juli 2011 kl. 22.01 , Blogger Lisa sagde ...

Den er super lækker, helt vild med farverne
1 lod til mig

 
Klokken 7. juli 2011 kl. 14.59 , Blogger Unknown sagde ...

Ej, hvor er den flot... SÅ dejlige farver. 2 lodder smider jeg i puljen og håber for vildt. :-)

 
Klokken 7. juli 2011 kl. 16.12 , Anonymous Sascha sagde ...

Jeg vil virkelig gerne vinde den halskæde!
sfokdahl@gmail.com

 
Klokken 7. juli 2011 kl. 17.22 , Blogger IF Stjernen sagde ...

Genial ide! Den må gerne komme og pynte min hals ;-) Jeg snupper 2 lodder.

Kig ind på min blog - jeg har også gang i en sommer give away.

 
Klokken 8. juli 2011 kl. 10.29 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Uhh ja - 2 lodder til mig!!! Must have!

Knus Mette

 
Klokken 8. juli 2011 kl. 19.47 , Blogger Ingeborg sagde ...

flot smykke! håber jeg er heldig

 
Klokken 8. juli 2011 kl. 20.16 , Blogger Elisa With Nielsen sagde ...

Super smykke. Deltager med 2 lodder :)

 
Klokken 8. juli 2011 kl. 22.32 , Anonymous Trine sagde ...

Så fint - 2 lodder til mig :-) enemaerke@stofanet.dk

 
Klokken 10. juli 2011 kl. 20.27 , Blogger Anna Byskov sagde ...

Den halskæde er simpelthen for fed, er helt vild med den :) Jeg smider 2 lodder i bunken :)

 
Klokken 10. juli 2011 kl. 23.32 , Anonymous Kamilla sagde ...

Den er så smuk. Er med på 1 lod. :)

 
Klokken 11. juli 2011 kl. 08.19 , Blogger Cecilie sagde ...

Ihh altså tak for jeres deltagelse allesammen. Jeg ville ønske, at jeg kunne lave en til jer alle.
Held og lykke og god sommer:)

Kh Cecilie

 
Klokken 11. juli 2011 kl. 10.53 , Anonymous Anonym sagde ...

Birdie

Fin, meget fin give away..
jeg er med som fast læser og google..

Hav en skøn sommerdag

birthe.gug@live.dk

 
Klokken 11. juli 2011 kl. 14.54 , Blogger Malin sagde ...

Det er fine ting, du laver.
Jeg deltager med to lodder:)


(malinsofie@gmail.com)

 
Klokken 12. juli 2011 kl. 23.05 , Blogger Louise Hartmann sagde ...

Hvor er den fin! Jeg vil meget gerne være med :D

 
Klokken 15. juli 2011 kl. 21.20 , Blogger Trinekjr sagde ...

Hej Cecilie.
Jeg vil ihvertfald gerne deltage med et lod - har jo set den live og den er så fin, så kryser fingre for at jeg er den heldige vinder:-))

Knus Trine

 
Klokken 15. juli 2011 kl. 22.58 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg har lagt et link til din fine giveaway her:

~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

Jeg prøver at samle alle danske giveaways.
Hvis du har lyst kan du selv tilføje din side, næste gang du har en giveaway :) Så er du sikker på

at den kommer med fra det sekund du har offentliggjort den :)

Pøj pøj til jer alle :)

Ps.. måske du har lyst til at deltage i min giveaway?
~*~*~KLIK

HER~*~*~

 
Klokken 15. juli 2011 kl. 22.59 , Anonymous rikkerose sagde ...

Hej Cecilie
Lækker lækker kæde - jeg er helt sikkert med på 2 lodder :o)

Krydser fingre og ønsker dig god sommer

*rikkerose

 
Klokken 15. juli 2011 kl. 23.00 , Anonymous Birgitte B sagde ...

Den har jeg aldrig set lignende - så 1 lod til mig... den er for fed!

 
Klokken 16. juli 2011 kl. 00.24 , Blogger Unknown sagde ...

super fin!! jeg har krydsede fingre :)

Nanna

 
Klokken 16. juli 2011 kl. 00.44 , Blogger inga sagde ...

I really like, I hope for the best.
I shared: http://inga2010.blogspot.com/

 
Klokken 16. juli 2011 kl. 08.22 , Blogger LeizyB sagde ...

Hvor er den flot! Jeg er med på 2 lodder :o)

 
Klokken 16. juli 2011 kl. 14.54 , Anonymous Anonym sagde ...

Så er der også to lodder herfra! :-)
Knus Bianca S

 
Klokken 17. juli 2011 kl. 20.05 , Blogger Anne sagde ...

Smider lige et lod i puljen i sidste øjeblik. Var jo nær gået glip af denne lækre, lækre giveway pga. ferie. Tsk tsk...

Kh

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start