<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Den afrikanske bjørn

tirsdag den 6. december 2011

Den afrikanske bjørn


Det helt store projekt denne jul er Lollo, den lille skønne afrikanske bjørn.

Lad mig starte med at sige, at det er et STORT arbejde, men det er sjovt, fordi man former undervejs, og så er det en helt ny måde at bruge oldemor teknikkerne på, som jeg ikke har prøvet før.

Heidi har lagt et kæmpe arbejde i opskriften, som er så gennemarbejdet, at selv begyndere kan være med. Du skal dog kunne forstå de amerikanske hækletermer - og så skal du ikke være bleg for at hækle med en lille bitte nål no. 1,25 mm.

Lollo skal bo hjemme hos Almas dagplejemor, som er helt tosset med bamser. Jeg vil tro, at hun huser mere end 100 af slagsen, og det er altså på den helt hyggelige måde.

Hun er bare en stjerne i vores liv, og jeg ved, at Lollo vil få et godt hjem der.

Bare jeg nu kan nå det....

Etiketter:

8 kommentarer:

Klokken 6. december 2011 kl. 10.33 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Nåhr hvor er han blevet sød - den bliver bare så flot! Hun vil da elske den - man kan ikke andet!

Ses i aften!

Kh. Mette

 
Klokken 6. december 2011 kl. 11.06 , Blogger Julie sagde ...

Hvor er den sød ;0)

 
Klokken 6. december 2011 kl. 11.42 , Blogger Mette sagde ...

Du godeste, hvor er den SKØN!!!!
Jeg har fluks været inde og købe mønsteret.
Skal være moster til april, og den skal min lille niece da have... :)
Må jeg lige høre hvilket garn du bruger?
Tak for tippet :)
Kh. Mette

 
Klokken 6. december 2011 kl. 11.50 , Blogger Cecilie sagde ...

Mette: Jeg bruger sokkegarn far Arwetta. Den der hedder classic:)
God fornøjelse!

 
Klokken 6. december 2011 kl. 11.59 , Blogger Dorthe sagde ...

Hvor er den skøn lige til at kramme

 
Klokken 6. december 2011 kl. 16.51 , Blogger Gitte sagde ...

den er så skøn har også købt mønstret,og bestilt glover hæklenåle i de kvarte str i england,spændt på at følge din bamse

 
Klokken 6. december 2011 kl. 17.18 , Blogger Mette sagde ...

Tak for hjælpen.
Det må jeg efter i morgen :)

 
Klokken 15. december 2011 kl. 12.16 , Blogger Boselade sagde ...

Den er helt vild skøn :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start