<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Vinderne er....

torsdag den 12. januar 2012

Vinderne er....


Tak for den fine deltagelse i min lille quickie.

Var det lige så godt for jer, som det var for mig?
(hø hø)

Vinderne blev:

Malene med lod nummer 41. Malene har ikke nogen blog, men jeg skynder mig at sende dig en mail
***
Lisa med lod nummer 3. Lisa har bloggen Wilmamolly. Send mig en mail på hvadbiertaenker@gmail.com med din adresse, så er der en halskæde på vej til dig snart.

Håber, I får en fantastisk dag allesammen:)

4 kommentarer:

Klokken 12. januar 2012 kl. 09.58 , Blogger Lis sagde ...

Hæ hø godt du er nem at tilfredstille...triller rundt af grin...

Tillykke til vinderen.

Kh. Lis

 
Klokken 12. januar 2012 kl. 11.12 , Blogger Margit sagde ...

tillykke til de to heldige :)

 
Klokken 12. januar 2012 kl. 11.31 , Blogger Lisa sagde ...

Tusind tak, nej hvor jeg glæder mig til at se den LIVE... jeg sender dig fluks en mail.
-og tak igen
//Lisa

 
Klokken 12. januar 2012 kl. 21.48 , Anonymous malene sagde ...

JuHuuu - hvor heldig har man lov til at være!
Den kommer til at se pisse godt ud på mig ;-)
-Malene

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start