<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: farveleg

søndag den 17. juni 2012

farveleg


 #1
 #2
#3
 #4
 
Det kribler i fingrene at gå i gang med Parrot,
fra Helga Isagers "The Bird Collection".
Især fordi regnen bare står ned her uden for vinduet,
så alle planer om at komme ud idag,
er lige så stille vasket bort.

***

Det er jo ikke uden forberedelse, at man giver sig i kast med så stort et stykke strik,
så jeg har leget med en stribe generator, for at se de forskellige muligheder i det garn, jeg har liggende på lager.
Det er virkelig smart!

Spørgsmålet er så bare,
hvilken en skal det være?
Eller skal det være en helt 5. kombi måske?

Hvad synes du?

12 kommentarer:

Klokken 17. juni 2012 kl. 11.15 , Blogger Kys en Frø sagde ...

Jeg kan godt lide nr.4. Jeg har selv lavet Parrot, men synes at det er blevet alt for lille..passer bedre til en lille pige på 10år. S inden du går igang. Så overvej endelig om der ikke skal startes op med mange flere masker.

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 11.20 , Blogger Annie sagde ...

Jeg synes bedst om nr. 1, men nr. 4 er et godt alternativ. Glæder mig til at se det færdige resultat.

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 11.43 , Blogger Camilla sagde ...

Jeg stemmer så klart på nr 2! Og ja, parrot er lidt lille i det. Men jeg slog 1050 masker op, og det blev alt for stort. Så et sted imellem 800 og 900 er nok optimalt?

God fornøjelse!

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 11.46 , Blogger Bettina sagde ...

#3 og #4 er jeg faldet for, og jeg glæder mig til at se din udgave :o)

God strikkelyst

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 12.48 , Blogger Citronmoster sagde ...

Jeg holder på nr. 2 det bliver spændende at se hvad du vælger :)

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 14.09 , Blogger Zanne sagde ...

Nr 1 - uden tvivl! :)

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 17.18 , Blogger JaKris sagde ...

Jeg elsker kombinationen i nr 1.
Ser rigtig fedt ud..

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 18.31 , Blogger Birthe sagde ...

Jeg ville vælge 2 eller 3 :-)

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 18.46 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg har luret på dit, og det er rigtig fint. Ærgerligt med det store arbejde, når det blev for lille, så det var godt, at det kunne afsættes:)

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 18.47 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg er ellers vild med dit Camilla, også størrelsen. Hvordan er det at binde om halsen - bliver det en klump?

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 18.49 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak for jeres indput. Jeg svæver stadig imellem alle 4 (og nu også en 5. version). Jeg er selv spændt på, hvad jeg ender med.

Kom endelig med flere forslag - måske lader jeg flertallet bestemme, hvis jeg ikke selv kan beslutte mig:)

Kh C

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 21.31 , Blogger Camomilla sagde ...

Sikke en fin ny header du har fået :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start