<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Give Away i samarbejde med Flittiglise.dk

mandag den 5. december 2011

Give Away i samarbejde med Flittiglise.dk

I samarbejde med Flittiglise har jeg æren af at udlodde en skøn gave til en heldig læser
Gaven består af et strikkekit på et Brombær rør fra Strikkebogen, som har en masse skønne designs til børn og voksne.

Der udloddes 1 strikkekit i en valgfri farve

For at deltage, skal du:
1) Lægge en kommentar + trykke Like på Flittiglises Facebookside = 1 lod
2) Linke til Give awayen på din egen blog (brug gerne billedet) = 1 lod
3) Være eller blive fast læser = 1 lod

Skriv en kommentar, samt hvor mange lodder du deltager med og hvilken farve du ønsker tørklædet i. Du kan finde farvekort (og alle de andre lækre sager) her!

Hvis du ikke har en blog, så husk at skrive din mailadresse :)

Bonus Info:
Flittiglise.dk har i denne måned ekstra god pris på Geilsk Bomuld/uld, som jeg jo som bekendt er VILDT begejstret for. Det er helt eminent til at hækle og strikke med, og så har det bare de smukkeste farver.
Tilbuddet gælder til den 24 december, se mere her!

Etiketter: ,

54 kommentarer:

Klokken 5. december 2011 kl. 12.33 , Blogger Trinekjr sagde ...

Ej Cecilie...lige hvad jeg står og mangler....så deltager med 2 lodder og krydser fingre for et Brombærrør i grå:-))

Ha en dejlig dag.
Knus Trine (trinekjr@yahoo.dk)

 
Klokken 5. december 2011 kl. 12.39 , Blogger Anne sagde ...

Lækkert:) Jeg vil gerne være med på 1 lod og ønsker mig et sort:)

 
Klokken 5. december 2011 kl. 13.05 , Blogger Nørkle Tøserne sagde ...

napper 2 lodder og håber på et kit i koksgrå

 
Klokken 5. december 2011 kl. 13.11 , Blogger GlambækDesign sagde ...

Jeg snupper 3 lodder

 
Klokken 5. december 2011 kl. 13.17 , Blogger Gitte sagde ...

Jeg vil gerne deltage med ét lod:)

 
Klokken 5. december 2011 kl. 14.12 , Blogger Christilina sagde ...

Hvor lækkert! Jeg deltager med et lod. :)

Christina, christinabonke@hotmail.com

 
Klokken 5. december 2011 kl. 14.16 , Anonymous Anonym sagde ...

Wiiiiii en lækker give-away!
Ønsket farve er koksgrå og deltager gerne med 2 lodder ;O)

 
Klokken 5. december 2011 kl. 14.30 , Blogger tichtach sagde ...

Jubii. Det er lige præcis sådan et, som jeg er på udkik efter - og så vil jeg endelig kunne lære det fine mønster. Jeg ville vælge netop den mellemblå - rigtig fin farve!

Jeg kaster tre funklende lodder i hatten og linker her: http://tichtach.blogspot.com/p/gi-vk.html

- I øvrigt er det nogle voldsomt lækre kits og garner der er i den butik. Meget farligt ;-)

KH tina

 
Klokken 5. december 2011 kl. 15.34 , Blogger IF Stjernen sagde ...

Jeg har lige siddet og kigget på den lækre sag et andet sted og blev lidt forelsket i den.
Så jeg snupper 3 lodder :-)

 
Klokken 5. december 2011 kl. 16.11 , Anonymous Anonym sagde ...

Nøj, den er fin!
Jeg smider 2 lodder i puljen og kunne rigtig godt tænke mig et kit i mellemblå.

 
Klokken 5. december 2011 kl. 16.33 , Blogger Unknown sagde ...

det ville være skønt med sådan et strikkekit, 3 lodder til mig:)

 
Klokken 5. december 2011 kl. 17.43 , Blogger Anne sagde ...

Ihh hvor kunne det bare være lækkert. Et lod til mig tak :)

Kh

 
Klokken 5. december 2011 kl. 17.45 , Blogger Anne sagde ...

Undskyld, glemte farve.. koksgrå. Det er vel mig ;)

 
Klokken 5. december 2011 kl. 20.24 , Blogger Jeanne/Shelle86 sagde ...

Jeg hapser straks 3 lodder... Kunne være skønt med en støvet, mørk lilla eller en koksgrå :)

 
Klokken 5. december 2011 kl. 21.08 , Blogger Therese sagde ...

Hvor er det flot! Jeg deltager med 2 lodder og jeg kunne godt tænke mig at vinde et sort tørklæde :-)

 
Klokken 5. december 2011 kl. 21.10 , Anonymous Sanne sagde ...

Ah, ja det er da også lige mig. Jeg er med på 2 lodder og håber at kunne vikle et sort om halsen en dag;o) Kh Sanne

 
Klokken 5. december 2011 kl. 21.46 , Blogger Dorte sagde ...

Jeg er med på et enkelt lod :-) Glædelig december.

 
Klokken 5. december 2011 kl. 21.50 , Blogger Micha sagde ...

Skøn give away, er med på 3 lodder :)
Glæder mig til at følge med fremover - glædelig jul
KH Micha

 
Klokken 5. december 2011 kl. 22.16 , Blogger Tudsesmor sagde ...

Skønt! Er med på to lodder.

 
Klokken 5. december 2011 kl. 22.21 , Blogger Prinsesse Suh sagde ...

2 lodder til prinsessen, som ønsker sit rør i lyslilla!

 
Klokken 5. december 2011 kl. 22.24 , Anonymous Laura sagde ...

Skønt. Jeg vil gerne deltage med to lodder.

 
Klokken 6. december 2011 kl. 11.22 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Hep - 3 lodder til moi!

Kh. Mette

 
Klokken 6. december 2011 kl. 14.55 , Blogger Neslein sagde ...

Jeg vil gerne deltage med to lodder og sort ville lige være mig :-)

 
Klokken 6. december 2011 kl. 15.41 , Blogger Julie sagde ...

2 Lodder til mig, jeg syntes godt om og har skrevet denne kommentar og er fast læser.

Jeg kunne godt tænke farven råhvid :-)

 
Klokken 6. december 2011 kl. 20.42 , Blogger Himmelspjæt sagde ...

Lækkert - elsker -elsker -elsker strik hvis jeg vinder strikke-kit ønsker jeg det i mellemblå. God Jul!

 
Klokken 6. december 2011 kl. 20.43 , Blogger Himmelspjæt sagde ...

.. deltager med 2 lodder

 
Klokken 6. december 2011 kl. 21.54 , Blogger C. Stubbe sagde ...

2 lodder til mig :)
Lagt kommentar, liket plus lavet link - som ligger i venstre side på min blog :)

www.mysecretplaceinlife.blogspot.com

 
Klokken 7. december 2011 kl. 13.20 , Blogger Christina sagde ...

Jeg snupper 3 lodder :)

/ Christina
frkstubba.blogspot.com

 
Klokken 7. december 2011 kl. 22.47 , Blogger Unknown sagde ...

Sikke en lækker blog :) Og lækker lækker give-away. Jeg snupper et enkelt lod.

 
Klokken 8. december 2011 kl. 12.35 , Anonymous Anonym sagde ...

Jeg deltager med 2 lodder.
Følger via Blogloving, og liker på FB :)

Hilsen Mathilde Oeh....

Missengustav@gmail.com

 
Klokken 8. december 2011 kl. 20.31 , Blogger Stine sagde ...

Hej, så fint!
Jeg kan kun deltage med 2 lodder da jeg ingen blog har ;O(
Jeg synes den vidste farve er såååå smuk...HAPS!!!

KH
Stineborre@gmail.com

 
Klokken 9. december 2011 kl. 22.30 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg deltager med 3 lodder og ønsker koksgrå hvis jeg er den heldige :o)

 
Klokken 10. december 2011 kl. 13.50 , Blogger Margit sagde ...

3 lodder selvfølgelig - vil vildt gerne lave sådan et skønt rør
x
margit(punktum)rosenaa(snabela)gmail(punktum)com

 
Klokken 11. december 2011 kl. 20.40 , Blogger Tine sagde ...

Kunne være spændende at bevæge sig ud i det projekt..
2 lodder fra mig!

 
Klokken 11. december 2011 kl. 21.39 , Anonymous Betina sagde ...

hvor er det et lækkert halsrør. Jeg deltager med 2 lodder.
Hilsen Betina (betina.johnsen@gmail.com)

 
Klokken 11. december 2011 kl. 22.58 , Blogger Bettina sagde ...

Hopper lige med to lodder. Fast læser og Like på FB.

Pang farve hvis man skulle være den heldige:)

 
Klokken 12. december 2011 kl. 15.22 , Blogger Katharina Stendys sagde ...

ØK en lækker give away! Jeg deltager med 2 lodder og drømmer om at strikke det er i mørk lavendel! :) God jul'

 
Klokken 12. december 2011 kl. 18.17 , Blogger Malms Verden sagde ...

Lækker Give Away.....
Jeg deltager med 3 lodder! Hvis jeg vinder ønsker jeg det i den mellemblå farve, den er rigtig flot!
Hilsen Rita

 
Klokken 12. december 2011 kl. 21.32 , Blogger leisure - knit sagde ...

3 lodder til mig :) Kh Dorte

 
Klokken 12. december 2011 kl. 21.35 , Blogger Sofie (Hyggefabrikken) sagde ...

Er lige faldet over din blog. Det er godt nok en fin blog du har dig (-: Så jeg vil da gerne være fast læser uanset...
Jeg deltager med tre lodder

 
Klokken 12. december 2011 kl. 22.14 , Blogger Emilie Fauerskov sagde ...

Det er næsten for godt det her ... jeg nupper 3 lodder!

 
Klokken 13. december 2011 kl. 19.27 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg ville elske at vinde den koksgrå halsedisse! Den ser så dejlig ud. Jeg er med på 1 lod. Kh C

 
Klokken 13. december 2011 kl. 19.55 , Anonymous Anonym sagde ...

Det er et fedt design, Trine har fået lavet der. Jeg vil supergerne lære at strikke det mønster og deltager med et lod - og farven er koksgrå :-)

Mvh Sidsel

 
Klokken 13. december 2011 kl. 20.11 , Blogger hege sagde ...

Nydelig! Jeg vil gjerne bli med og trekker herved tre lodd. Og siden jeg har bursdag den 15. desember krysser jeg fingrene ekstra hardt for at jeg blir den heldige vinneren;-))

 
Klokken 13. december 2011 kl. 22.09 , Blogger Tilde sagde ...

Lækkert rør.
Jeg er med på 3 lodder :o)
Farven ville være perfekt i koksgrå

Mvh
Henriette

 
Klokken 13. december 2011 kl. 23.51 , Blogger Mette sagde ...

Lækkert kit :)
Jeg er med på to lodder.
Og hvis jeg nu skulle være så heldig, så vil jeg gerne have det i sort.
Hilsen Mette

 
Klokken 14. december 2011 kl. 00.16 , Blogger Marisen sagde ...

Ihh hvor fint. Jeg er med på et lod, og så er ynglingsfarven koksgrå :-)

 
Klokken 14. december 2011 kl. 08.15 , Blogger Pia sagde ...

2 lodder til mig -yndlingsfarven er lilla

 
Klokken 14. december 2011 kl. 14.06 , Blogger CilleBille sagde ...

Hej, hej

Jeg vil meget gerne være med, og kaster 3 lodder i puljen - håber jeg vinder...

Vil meget gerne have farven lyslilla, hvis jeg er den heldige.
Mange hilsner CilleBille

 
Klokken 14. december 2011 kl. 15.51 , Blogger Anette sagde ...

Uha, her vil jeg da gerne være med. 2 lodder til mig.

Glædelig jul

 
Klokken 14. december 2011 kl. 16.54 , Blogger Britt sagde ...

Et lod til mig

 
Klokken 14. december 2011 kl. 22.54 , Blogger Bettina sagde ...

Uhh det ser dejlig varmt ud her i kulden :)

Jeg snupper 3 lodder :)

//Bobber

 
Klokken 15. december 2011 kl. 10.44 , Blogger Christina sagde ...

Hov. Glemte farve. Vil gerne have den i koksgrå :)

 
Klokken 15. december 2011 kl. 17.00 , Blogger Asli sagde ...

Ej, hva sker der for mig? Jeg har helt glemt at være med her. Nå men jeg er med på et enkelt lille fesent lod. Jeg vil ikke tage lodder for at linke, når der er så få timer tilbage. Men jeg er fast læser og det bliver jeg ved med at være :-)
Hvis jeg vinder på mit ene lod, vil jeg gerne have det i grå :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start