<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: ZzzzzzZZZZZzzzz

tirsdag den 10. januar 2012

ZzzzzzZZZZZzzzz

Der er nogen, der har fortalt vores barn, at det er ok at starte dagen klokken 05.
Det har stået på et rum tid nu...

Imorges var der nogen, der har fortalt vores barn, at det er ok at starte dagen klokken 04.30.
- det er det ikke!

Jeg behøver vist ikke at sige, at jeg er træt med træt på, og at dagens planer er endt på sofaen med absolut intet andet formål, end at småsove og sysle lidt?

Jeg er blevet helt bidt af tæppeprojektet.

Det er lidt lige som at læse en god bog - jeg skal lige nå en lap mere...
Jeg har endnu ikke fået mig et overblik over, hvor mange blomster, der skal til, men jeg har på fornemmelsen, at jeg ikke er i nærheden af vejs ende.

Den neongule er røget i svinget...
Jeg er vild med de der neontouches hos andre, men jeg må nok erkende, at jeg er for konservativ til den slags her i mit lille hjem -
eller også er jeg bare ikke trendy nok :)

Lige nu hækler jeg med det mest afskyelige sølv lamé garn.
Hvorfor er det lige, at med så mange lækre garnkvaliteter, har man endnu ikke 'opfundet' et guld eller sølv i udholdelig kvalitet?

3 kommentarer:

Klokken 10. januar 2012 kl. 14.53 , Blogger Marianne sagde ...

Ah ja, kl. 4.30 stod vi også op i dag. Det er meget svært for et B-menneske som mig! Det plejer ellers kun at være i weekenden, at min store søn (5 år) står så tidligt op. ;)

Det ser ud til at blive et lækkert tæppe! Jeg kunne nu også godt lide det gule, men sådan må man jo redigere, hvis man ikke føler for det. :)

 
Klokken 10. januar 2012 kl. 19.41 , Blogger Anne sagde ...

suk.. det lyder godt nok ikke så sjovt :( stakkels dig.

Kh

 
Klokken 10. januar 2012 kl. 20.52 , Blogger ditts sagde ...

Smukke lapper :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start