<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Efterårsfarver

lørdag den 16. juni 2012

Efterårsfarver


Jeg har bestilt efterårsfarver fra Garnudsalg.dk

Lys syren, Petroleum, Kaffe, Havregrød, Mørk khaki, Blåbær, Blå rullesten, Hindbær, Midnat og Skovbær
 Farver til både Prop og lillebror

Prop var meget interesseret i alle de fine nøgler, som ikke kun kan blive til smukke værker,
de kan også stables, trilles, spilles og fjolles med....

Spring venligst nedenstående over, hvis du ikke er til billedspam:)

.........

.......

......

.........

..........


Hvad de skal ende ud i, har jeg ikke besluttet mig for endnu;
måske skulle jeg strikke Alba op igen,
som har ligget stille siden den første prototype

Og måske en klassisk sømandsstrik til lillebror?

Eller kaste mig ud i en kæmpe Parrot, som Camilla så smukt har strikket op?
(jeg er helt vild med dit sjal, Camilla!)
Det vil passe perfekt til min nye efterårsjakke!
Der er god tid at beslutte i endnu,
for lækkerierne skal gemmes til jeg går på barsel om

32 dage
(psst jeg glæder mig!)

Rigtig dejlig weekend

8 kommentarer:

Klokken 16. juni 2012 kl. 11.03 , Blogger ditts sagde ...

Mmm.. Lækkert garn i lækre farver :-)

 
Klokken 16. juni 2012 kl. 15.01 , Blogger Sanne sagde ...

lækre farver, og hvor er prop sød.

 
Klokken 16. juni 2012 kl. 22.32 , Blogger Anne sagde ...

Det er nogle lækre farver:)

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 00.09 , Blogger Majken Hammer sagde ...

Nej hvor lækker efterårsjakke - hvor kan den købes ?

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 11.08 , Blogger Cecilie sagde ...

Lækkert garn til gode priser - det er en god kombi:)

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 11.09 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak Sanne:)

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 11.09 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak Anne, glæder mig til at se dig imorgen:)

 
Klokken 17. juni 2012 kl. 11.10 , Blogger Cecilie sagde ...

Jakken er fra Margit Brandt og er købt på Lagersalg.nu, hvor den vist desværre er udsolgt lige nu.
Måske kan den findes andetsteds?

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start