<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Små broderede ansigter

onsdag den 29. august 2012

Små broderede ansigter

Lillebror holdt mig vågen til klokken 03 i nat,
så jeg kastede mig over et nyt projekt.

Små fine katte med broderede ansigter til at sætte på snor.

Det der med broderi på hækling - det kræver vist lidt finpudsning,
de ser i hvertfald en anelse besnærede ud.

Øvelse gør mester, som man siger,
og jeg har masser af nattetid at øve i.

Jeg håber virkelig ikke,
at lillebror holder stilen,
når han engang kommer ud til os...

Rigtig god dag,
og godnat herfra:)

6 kommentarer:

Klokken 29. august 2012 kl. 12.28 , Blogger Kabakü sagde ...

Ej nogle søde Katte... Mon du vil dele opskriften? De minder mig om en meget fin barnevognskæde fra creme de la creme a la Edgar, som jeg har drømt om lææænge.

 
Klokken 29. august 2012 kl. 12.44 , Blogger Cecilie sagde ...

Ja inspirationen er vist ikke til at tage fejl af:)
Jeg sender dig en mail i aften!

 
Klokken 29. august 2012 kl. 17.44 , Anonymous Anonym sagde ...

Det var 3 fine katter!

 
Klokken 29. august 2012 kl. 22.10 , Blogger Betina sagde ...

Hejsa.

Det der med at brodere på hækletøjet, ser enormt fint ud, men jeg kan bare slet ikke finde ud af det. hvordan man gør så der ikke er nogle knuder synlige. er det noget du kan lave en lille diy på, eller har et godt fif til?

 
Klokken 29. august 2012 kl. 22.21 , Blogger PUK sagde ...

Hej Cecilie

Det er da lykkedes meget fint - måske skal du bare rykke øjnene lidt længere ned? Jeg synes virkelig det kan være svært at brodere på hækling, fordi der er så mange huller... Derfor laver jeg tit øjne af filt og syr på.

Jeg er forresten blevet spurgt, om jeg kan lave sådan en barnevognssnor med katte, så hvis du vil af med en opskrift, er jeg meget interesseret. Send mig gerne en mail. Det kan være vi kan bytte en opskrift?:)

pukhyllested@gmail.com

Kh Puk

 
Klokken 15. oktober 2012 kl. 19.29 , Anonymous Anonym sagde ...

Kære Cecilie, Skøn blog. Jeg er simpelthen så imponeret over at du både har tid til at kreere fine ting OG fremvise dem på din blog som jeg følger med begejstring fra sidelinien! Jeg kan læse mig til at du har rigeligt at se til lige nu med en lille ny. Men jeg vil høre dig om jeg kan købe din katte opskrift hvis du får tid en dag? Den er simpelthen så fin!! Mange hilsner, Maria.kofoed@gmail.com

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start