<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: I selskab med frk Gynther...

onsdag den 19. januar 2011

I selskab med frk Gynther...





Dagen idag skal bruges i selskab med frk. Gynther. Jeg skal sy en kørepose til Alma i marine velour og Liberty. Der skal tilpasses mønster, klippes og quiltes, så jeg er klar til kyndig syvejledning imorgen:)

En stor bunke lapper er ankommet idag. Sirligt skåret i 30x30 cm. De er egentlig indkøbt til et sengetæppe, men måske skal de bruges på anden vis. Idéer??
PS: Projekt nr. 1 er næsten færdigt. Glæder mig til at kunne holde min del af bytteaftalen!




2 kommentarer:

Klokken 20. januar 2011 kl. 13.48 , Blogger Vibeke sagde ...

Elsebeth har så mange fine mønstre. Det er jo så krea. Glæder mig til at se køreposen.
Kh Vibeke

 
Klokken 20. januar 2011 kl. 15.16 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej Vibeke
Ja det har hun nemlig. Og de er meget nemme at gå til!
Jeg har quiltet hele formiddagen; stjerner og streger, så jeg glæder mig også til at se resultatet. Jeg har en god fornemmelse.... :)
Kh Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start