<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: tirsdag tirsdag...

tirsdag den 22. februar 2011

tirsdag tirsdag...







Pip Lincolne's nye bog "Sew la tea do" er lige dumpet ind af postkassen, og jeg er lige så solgt som i forgængeren "Meet me at Mike's". Sjove små projekter til hus og beboere, og hvis projekterne ikke lige lokker så meget, er den smækfyldt med inspirerende billeder.

Jeg er vild med "Fox in the bed quilt", som ses på forsiden!

Vintage Liberty stof købt på Ebay i smukke farver. Det skal gemmes til noget helt særligt, kan jeg mærke. Vidste du, at du kan købe Liberty stykker på 2,5-3 meter for ca. 200 kr inkl porto?
Prøv bl.a. at kigge her!

Proppen holder hjemmetid med mellemøres betændelse og tand nr. 9 på vej. Godt man har en hval at bide i... Og en mor og far...

Glædelig tirsdag:)

Etiketter: , , ,

3 kommentarer:

Klokken 22. februar 2011 kl. 16.57 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Åh Cecilie, hvor ser de bøger lækre ud!! Hmm måske kan de lånes på bib. Jeg har sprængt mit bog budget (har ikke et decideret budget, men alligevel) :-)

Fedt med et link til Liberty. Det er da vildt billigt!!! Uhh det kan blive farligt!!

Rigtig god bedring med den lille....Uh ører og tænder det lyder hårdt!

Kh. Linda

 
Klokken 22. februar 2011 kl. 22.54 , Blogger Lis Rylander Karlsson sagde ...

ELSKER det rævetæppe! Jeg har også luret på det nogle gange.

Og ebay, mmmmmmmmm:) farligt!

KRAM
Lis

 
Klokken 23. februar 2011 kl. 14.46 , Blogger Cecilie sagde ...

Linda, jeg har faktisk set "Meet me at Mike's" på vores lokale bibliotek, så mon ikke man kan bestille den? Den er ihvertfald lækker:)

Jeg er også helt forelsket i det Lis... Jeg tror, det er et større projekt, men lige pludselig...

MEGET farligt med Ebay. Der røg lige lidt Chilterns i bud sidst, så nu går jeg og glæder mig til posten leverer.

Dejlig dag til jer begge.

Kh. Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start