<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Hello Paulie!

mandag den 23. maj 2011

Hello Paulie!

Her er mit næste strikkeprojekt... Paulie!

Ser den ikke lækker ud?

Garnet er bestilt fra Garnudsalg.dk, og jeg glæder mig til at prøve "blog-garnet" af.

Strikketøj er en skøn overspringshandling midt i en eksamenstid!

Etiketter: , , , ,

3 kommentarer:

Klokken 23. maj 2011 kl. 12.58 , Blogger Tine sagde ...

Den ser rigtig lækker ud ja:) Hurra for overspringshandlinger:)

 
Klokken 23. maj 2011 kl. 14.29 , Blogger Camilla sagde ...

Den ser VILDT lækker ud! Og jeg har fluks printet den ud!!

 
Klokken 23. maj 2011 kl. 18.09 , Blogger Malene sagde ...

Jeg er så imponeret over, hvad du alt får fra hånden. Synes du starter nye strikkeprojekter hele tiden (og du får dem færdiggjort i lynets hast). Hvis jeg skulle strikke denne lækre sag, ville det tage mig 1 år tror jeg. Får ondt i nakke og skuldre, når jeg strikker, men ikke så slemt når jeg hækler. Måske det bare kræver lidt mere øvelse eller de rigtige strikkepinde!?

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start