<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: De lå lige der...

onsdag den 18. maj 2011

De lå lige der...

... og kaldte på mig...


Med sin lækre lyse karrygule senneps farve og tilbud om 10 ngl for 100 kr!


Jeg sværger ellers til uld, silke og andet med kendt oprindelse, men selv med sine 80 procent unatur, er garnet blødt og lækkert. - Og så med den farve. Det kunne jeg altså ikke modstå.


Det skal med til det sønderjyske imorgen, og inden weekenden er gået, er de transformeret om til en skøn Garden Cardi



Jeg glæder mig til vesterhav, fåreflokke, søndenvind, familiehygge og god mad!

Etiketter: , , , ,

12 kommentarer:

Klokken 18. maj 2011 kl. 13.51 , Blogger Trinekjr sagde ...

Ej den er så lækker, så jeg har lige købt mønstret og drømmer om når jeg får tid til at strikke den:-))Skal lige ha´ afsluttet praktik...har meldt mig hos Line til syning d. 7 og 8 juli - ses vi??
Kh Trine

 
Klokken 18. maj 2011 kl. 14.03 , Blogger Cecilie sagde ...

Det ville bare være så hyggeligt!!
Linda fra Retro Couture skal også til syning i de dage, og hun har også lokket... Hmm, jeg bliver vist nødt til at tale et alvorsord med manden:)
Jeg håber, at jeg kan overtale ham!!
Kh Cecilie

 
Klokken 18. maj 2011 kl. 14.09 , Blogger Trinekjr sagde ...

Så håber jeg du kan få ham overtalt:-)) Jeg glæder mig til sydage i Kbh - og tager denne gang afsted uden børn, så det skal også blive helt godt:-))Tænker tit på dig for synes, det er så sjovt at vores små poder blev født samme dag:)) Og nu bliver de snart 1 år, vildt ikk...

 
Klokken 18. maj 2011 kl. 14.11 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er slet ikke til at forstå... Hver dag bliver jeg overrasket over, hvor meget hun kan - hvor bevidst hun er, hvor meget personlighed hun har... Og vilje!
De er jo ikke små babyer længere... De er små mennesker:)

 
Klokken 18. maj 2011 kl. 14.55 , Blogger Citronmoster sagde ...

Lækker farve. Hvad garn er det?

 
Klokken 18. maj 2011 kl. 16.15 , Blogger Naninja sagde ...

Super lækker farve.

 
Klokken 18. maj 2011 kl. 19.31 , Blogger Cecilie sagde ...

Garnet hedder Dover og er fra Kvickly.

 
Klokken 18. maj 2011 kl. 19.40 , Anonymous unikarina sagde ...

Garden Cardi er også på min projektliste. Den er så skøn... Hvis du ikke har strikket efter Veera's opskrifter før, så glæd dig. Hendes opskrifter er så genneførte...

 
Klokken 18. maj 2011 kl. 20.26 , Blogger Cecilie sagde ...

Ja det er virklig en fryd at strikke efter:)
Jeg har faktisk en Garden Cardi liggende i skabet, som 'bare' skal vaskes, strækkes og have knapper. Der har den ligget siden sidste sommer... Måske det bliver nu, den skal gøres færdig!?

 
Klokken 19. maj 2011 kl. 08.43 , Blogger Cecilie sagde ...

SÅ, Trine!! Nu er jeg meldt til workshop:)
Glææder mig til at se dig. Det bliver SÅ hyggeligt! Hvad skal du sy?
Knus

 
Klokken 19. maj 2011 kl. 12.18 , Blogger Trinekjr sagde ...

Ej fedt fedt fedt Cecilie - glæder mig til at se dig igen:-)) Jeg skal sy Rockerjakke og flæsebukser til min 6 årige datter - hun bliver så sej...vil også super gerne sy en vatteret jakke til Magnus, men det kan jeg vist ikke nå...Jeg har beundret alle de fine små jakker du har lavet....jeg synes bare E Gynthers mønstre er noget svære at finde hoved og hale i...eller er det bare mig??

 
Klokken 19. maj 2011 kl. 19.31 , Blogger Cecilie sagde ...

Ej hvor fedt! Jeg vil også vildt gerne sy en til Alma, også selvom hun først kan passe den om et par år...
jeg har rettet EG's mønstre til, så de passer til børn idag. Alma passer størrelse 6 mdr i jakke og str. 1 år i vest. jeg har gjort dem længere, ændret halsen og lidt. Hvis du sender mig Magnus mål om maven, vil jeg gerne tegne et mønster til dig. Så kan du sy den derhjemme:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start