<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Japanese flower scarf... WOW!

fredag den 15. juli 2011

Japanese flower scarf... WOW!

Look at this beautiful scarf.... It's an absolutely MUST MAKE!!



Pic's borrowed at this crafty ladys very much inspiring blog. It's filled with bright beatiful pictures and links to cool projects. Go ahead - take a look...



This will be my scarf for the coming season, just have to figure out the pattern



(can't be that hard)



Anyone else want to make this??



And BTW. I want all of her blankets. Look at this blanket fest. Now that's really impressive!

Etiketter: , , , ,

6 kommentarer:

Klokken 15. juli 2011 kl. 21.49 , Blogger Trinekjr sagde ...

Ej hvor er det flot det sjal....det gad jeg sørme også godt kreere, men tror det er lige lovligt svært for mig...desværre...
Go weekend.
Trine

 
Klokken 15. juli 2011 kl. 21.54 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg tror virkelig ikke, at det er svært. Jeg kommer med en grundig gennemgang, når jeg lige får tiden til det projekt.

Vi skal i sommerhus om 14 dage, og jeg er ved at bryde mit hovede med, hvad jeg skal have med som feriestrik. (for det skal naturligvis være et nyt projekt, og ikke 2 x paulie, hæklet cardigan eller vesten til Alma, som endnu ikke er helt færdige!)

Dejlig weekend til dig også! :)

 
Klokken 18. juli 2011 kl. 19.58 , Blogger Dorthe sagde ...

Det er godt nok flot - det ville jeg sørme godt lave - men syntes ikke jeg kan finde opskriften...

 
Klokken 20. juli 2011 kl. 10.31 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Dorthe
Nej, den er fjernet grundet copyright, men hvis du kan hækle efter diagrammer, er der et her, som ligner meget godt:

http://www.flickr.com/photos/oliviasola/4058084114/

(HsC) skal dog hedder stangmaske (double crochet)
Giver det mening?

Kh Cecilie

 
Klokken 12. august 2011 kl. 13.44 , Anonymous KirstenLN sagde ...

Hej Cecilie

Det har jeg hæklet - har diagrammet og opskriften på fransk. Jeg har hæklet det i røde farver uld og spekulerer på flere varianter. Og nej, det er ikke spor svært. Skriv evt. hvis jeg kan hjælpe: kirstenln@hotmail.com

V.h. Kirsten

 
Klokken 12. august 2011 kl. 18.27 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Kirsten
Du må meget gerne sende opskrift og diagram til mig. Det vil jeg være meget taknemmelig for:)
Jeg sender dig en mail!

Mange hilsner Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start