<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: August Giv - Mig - Bort

torsdag den 11. august 2011

August Giv - Mig - Bort




Vesten her var egentlig til Prop, men den blev alt for stor,
så nu lodder jeg den bort


Den måler 33 cm fra arm til arm og 24 cm midt bag

Er der mon en derude, som kan bruge en lille lun til kommende kølige måneder??

...Reglerne er enkle; smid en kommentar, så er du med i løbet...

Jeg trækker en heldig søndag d. 21/08 kl. 20'ish
BTW: der er totalt meget streetcredit at hente, hvis du linker til mig:)

For dem, som også gerne selv vil pynte, kan vejledningen hentes her!

Etiketter: ,

42 kommentarer:

Klokken 11. august 2011 kl. 13.15 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Jeg er da total med i løbet - kæft den er flot!

PS. Jeg linker :-)

 
Klokken 11. august 2011 kl. 13.52 , Blogger Mette sagde ...

Åh, den er fiiiin :-) Mette

 
Klokken 11. august 2011 kl. 19.30 , Blogger Frk. Ranke sagde ...

Jeg er vild med den!

 
Klokken 11. august 2011 kl. 19.44 , Blogger Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

Jeg kan sagtens huske denne skønhed, og jeg melder mig på banen som mulig arvtager! Juhu! Og tag for DIY på bladene, den er gemt og skal jo så meget bruges til et eller andet fint!
mvh. Martina

 
Klokken 11. august 2011 kl. 20.25 , Blogger Unknown sagde ...

Uhhh den ville være fin på min datter :)
Så jeg er med :)

Jeg har lagt et link til din giveaway her:
~*~*~GiveAwaysDK~*~*~

Du er velkommen til at deltage i mine giveaways:)
~*~*~KLIK HER~*~*~

 
Klokken 11. august 2011 kl. 21.13 , Blogger Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Hold nu op, hvor er den lækker!!! Den gad jeg virkelig godt vinde til Fleur.

Jeg linker fra min blog. :-)

Kh. Tine

 
Klokken 11. august 2011 kl. 22.31 , Anonymous Natasia sagde ...

Hvor er den sød, krydser fingre.

 
Klokken 12. august 2011 kl. 01.08 , Blogger PETULA sagde ...

Hold da op for en overnuttet vest!! Den ville Noah se brandlækker ud i!!!

Smider et lod i puljen og krydser fingre!!:)

 
Klokken 12. august 2011 kl. 08.18 , Blogger sannepkunst sagde ...

Jeg tror der står Vanessa på den vest:) Fantastisk Give Away :)

 
Klokken 12. august 2011 kl. 09.57 , Blogger bade-and sagde ...

Den er simpelt hen så fin! Den vil jeg gerne vinde :)

Hilsen
Mette
(bade-and@hotmail.com)

 
Klokken 12. august 2011 kl. 11.33 , Blogger *lume* sagde ...

Ej den er bare for sød, jeg er med ;0) Mvh Dorthe

 
Klokken 12. august 2011 kl. 12.47 , Blogger Unknown sagde ...

den er da bare for skøn:)

 
Klokken 13. august 2011 kl. 15.42 , Anonymous unikarina sagde ...

Den er nok desværre for lille til mig - og jeg har ingen lille skønhed at putte i den. Men jeg overvejer at lave en i en større størrelse til mig selv, for den vest er bare så lækker...

 
Klokken 13. august 2011 kl. 22.53 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg er i hvert fald med.. sådan en lækker vest ville klæde minitrolden herhjemme :0) Hilsen nanna

www.troldemutter.blogspot.com

 
Klokken 14. august 2011 kl. 10.21 , Blogger kundskabogkaos sagde ...

Den er da FANTASTISK! skøn skøn skøn - det samme er din blog som jeg netop er faldet over! Jeg linker :)

kh Sarah

 
Klokken 14. august 2011 kl. 13.02 , Anonymous cornelia sagde ...

ååhh den var veldig søt, jeg e gjerne med og prøver lykken :)

cornelia

 
Klokken 14. august 2011 kl. 18.01 , Blogger Frk. Munk sagde ...

Ihh hvor er den bare TOTAL fin!! Den gad jeg godt vinde! Jeg linker med det samme på min blog også - og du er mere end velkommen til at kigge ind hos mig også :-)

Rigtig god søndag
Frk.Munk

 
Klokken 14. august 2011 kl. 20.11 , Blogger Julie sagde ...

Den er jo perfekt! Den passer lige ind i prinsessens skab. Den tager jeg tak:o)

Jeg linker fra min blog og krydser alt hvad jeg har for at jeg vinder!

Vh Julie

 
Klokken 14. august 2011 kl. 21.07 , Blogger Mette Ravn sagde ...

Hold nu op, hvor er den fin. Den vil jeg elsker at give min æblepige på. Jeg har også tilmeldt mig som fast læser ;)

Hilsner
Mette/Ravnemor

 
Klokken 14. august 2011 kl. 22.17 , Blogger ffluwer sagde ...

Den er altså virkelig smuk. Rigtig fint med blade på. Håber min datter Naia kan passe den.

Kh Karina

 
Klokken 14. august 2011 kl. 23.58 , Blogger Malene sagde ...

Årh hvor vil jeg gerne være yndlingsfaster, når jeg kommer med den :)

 
Klokken 15. august 2011 kl. 08.03 , Blogger Trine sagde ...

Jeg er helt klart med- hvor er den fin!

(Og du får også liiiige et link herfra) :)

www.villa-villakulla.blogspot.com

 
Klokken 15. august 2011 kl. 08.30 , Blogger Julia Hausfrau sagde ...

Gud hvor er den lækker! Tror kæresten ville mene den er for tøset til Otto, men jeg gemmer den gerne til næste gang (som selvfølgelig bliver en pige). Eller måske jeg selv kan klemmes i den? ;)

 
Klokken 15. august 2011 kl. 09.50 , Blogger Eva sagde ...

Den er vildt flot :)

 
Klokken 15. august 2011 kl. 09.52 , Blogger Lea sagde ...

Neeeeej hvor er den fiiin! Kender en pige som ville elske den! (og som snart har fødselsdag (og en moster der er på su) )

 
Klokken 15. august 2011 kl. 11.13 , Blogger Freya sagde ...

Ihh sikken smuk vest.. Jeg hopper med på bølgen og vil være med i lodtrækningen..

Linker også lige til din fine give away :-)

 
Klokken 15. august 2011 kl. 11.15 , Blogger Kira Trust sagde ...

Hej Cecilie, Jeg er med! Og jeg linker med billede ;)
Har lige 'mødt' din blog og den er skøn! Kan det i øvrigt passe at du en enkelt gang i sommers var på tirsdagshold hos Line? kan genkende leopard liberty dragten som du sad ved siden af mig og syede ;-) small world! God dag og skønne detaljer på vest altså ;-)
Kh Kira

 
Klokken 15. august 2011 kl. 12.03 , Blogger Kisser Laptern sagde ...

Super flot.
Og dejlig anderledes.

Jeg er med.

 
Klokken 15. august 2011 kl. 12.58 , Anonymous Anonym sagde ...

Wauv hvor er vesten bare flot-håber den bliver min:). Rigtig fin blog du har! Hilsen Anne (akalms@hotmail.com)

 
Klokken 15. august 2011 kl. 18.20 , Blogger Sara Marie sagde ...

Årh, den er niiice!!
Er HELT pjattet med bladene og det fine foer.
- Og så satser jeg på en ordenlig omgang SC! ;)

PS. Har du mon set min give away?

 
Klokken 15. august 2011 kl. 21.00 , Blogger Anne sagde ...

Orv ja, jeg er da med. Kender mange små piger :)

KH

 
Klokken 16. august 2011 kl. 09.58 , Blogger Dorte sagde ...

Den er så smuk - og jeg kender en yndlingsbaby, der vil være smækker med den på :-)

 
Klokken 16. august 2011 kl. 14.29 , Blogger Fullie sagde ...

Nej hvor er den lækker - Den vil gå rigtig godt ud over min lille krudtugle :-)
Kh Louise (Louise@heldmann.dk)

 
Klokken 16. august 2011 kl. 16.58 , Blogger Majken sagde ...

Hep Hey...den skal da hjem til lille Olivia, ja den ska'...

 
Klokken 16. august 2011 kl. 17.32 , Blogger Irene sagde ...

Det er bare en sød og nuttet lille vest:-) Kender en lille dreng den ville klæde:-)

 
Klokken 16. august 2011 kl. 19.01 , Blogger Westmose sagde ...

Jeg har 3 piger så den vil være skøn til en eller flere af dem :-)

 
Klokken 16. august 2011 kl. 21.59 , Blogger Lisa sagde ...

Ja den er for lækker
Den kunne mine piger godt dele...
//Lisa

 
Klokken 17. august 2011 kl. 09.16 , Blogger Stine sagde ...

Jeg er med :)

 
Klokken 18. august 2011 kl. 22.39 , Blogger Mai-Britt sagde ...

Den vil jeg gerne vinde.

 
Klokken 19. august 2011 kl. 20.04 , Blogger Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Ej hvor er den flot - den er jeg sikker på at Karl ville blive glad for! :D
Og selvfølgelig linker jeg! :)

 
Klokken 20. august 2011 kl. 11.51 , Blogger Fru Sole sagde ...

Jeg løber også med!!!

 
Klokken 21. august 2011 kl. 13.41 , Blogger Mette sagde ...

Ih hvor er den fin!! Jeg når jo lige at kunne deltage!! Hvor er jeg super heldig!!
Hilsen mette (mette_green@live.dk)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start