<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Vil du lære at hækle #2

tirsdag den 30. august 2011

Vil du lære at hækle #2

Hold op, det gik hurtigt med at få afsat pladserne på hæklekurset

Jeg glæder mig rigtig meget til 5 hyggelige tirsdage med snak, hækleri og ikke mindst til at lære et fif eller to fra mig.

Vidste du eksempelvis, at man kan tage masker ind helt (næsten) helt usynligt? Eller at der findes mere end 30 forskellige hæklemasker? At du så let som ingenting kan lave dine egne hæklemønstre?

Nu åbner vi op for tilmelding til 2. modul, som løber følgende tirsdage:

15/11, 22/11, 29/11, 06/12 og 13/12

Hvis du vil nå at sikre dig en plads, så skynd dig at melde dig hos mig eller Mette

2 pladser er allerede taget!

Idag får du opskriften på Mr. Darcy, og jeg kan love dig, at han er meget mere end bare en bold med næse... Han har charme, varme og krammepotentiale, og så kan du variere ham (hende) på 1.000 forskellige måder. Han har været lidt længe undervejs, da jeg gerne ville have hæklet ham en mage. Der har dog været så mange andre projekter, som har trukket mere, så nu lader jeg det være op til dig. Opskriften finder du her! Skriv gerne en kommentar, hvis du får lavet din egen:)

Han er hæklet i en tråd blød uld og 1 tråd alpakka. Det giver et skønt, blødt og slidstærkt resultat og kunne meget vel gå hen og erstatte de to tråde bomuld, som jeg ellers altid plejer at bruge.

Rowan 4 ply wool kan varmt anbefales.

Etiketter: , , , ,

5 kommentarer:

Klokken 30. august 2011 kl. 09.26 , Blogger Citronmoster sagde ...

Ja han har krammepotentiale ham Mr. Darcy. Lækker fyr :)

 
Klokken 30. august 2011 kl. 12.50 , Blogger Cecilie sagde ...

Du kan tro, han er krambar... Gennemtestet og godkendt af selveste prop. Bedre kvalitetsstempel fåes ikke.

Skøn dag til dig
*/Cecilie

 
Klokken 30. august 2011 kl. 20.23 , Blogger små hverdagssysler sagde ...

Hej
Hvor er han sød:-) Minder lidt om Pinochio.
God aften.
MVH Jette

 
Klokken 31. august 2011 kl. 16.39 , Blogger Betina Møller sagde ...

Vil så gerne på jeres hæklekursus, tirsdag er bare en rigtig dum dag, øv. Han er super fin mr. Darcy

 
Klokken 22. september 2012 kl. 13.47 , Anonymous Anonym sagde ...

Kæresten og jeg, synes at ansigtet ligner "Snøvsen" ^-^
Hvor er den dog sød :D
Har selv et par "Kaj og Andrea", men også kun hovederne :D

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start