<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Sniger kig

mandag den 10. oktober 2011

Sniger kig

Jeg arbejder på højtryk med nye modeller, som jeg håber en dag skal ende i en lækker strikkebog. Det er et fantastisk spændende projekt, og jeg skribler og noterer nærmest konstant, så jeg kan huske alle de idéer, jeg har.

Modellerne bliver tilgængelige i størrelse 1-4 år, og jeg har endnu ikke besluttet, om jeg får plottet nogle drengemodeller ind også

Det er en spændende proces at skrive en bog, for ud over design og pasform, skal der også tænkes i sæson og garn-tilgængelighed, så modellerne kan anvendes hele året, og forhåbentlig mange år frem. Jeg er helt opslugt af det, og kan næsten ikke få strikket en model færdig, før jeg er igang med den næste...

Mirabelle cardigan og Felicia vest kan du se ved at klikke på navnene.
Her nedenunder er jeg igang med at strikke Alba cardigan op.


Allerede nu søger jeg teststrikkere til at prøve opskrifter og pasform af.
For at kvalificere dig, skal du have et barn i alderen 1-4 at prøve modellen på.
Det bliver først rigtig aktuelt i starten af det nye år, men meld dig gerne allerede nu, hvis du vil på listen.

Send mig en mail på hvadbiertaenker@gmail.com, hvis du er interesseret, og skriv gerne, hvilken størrelse, du vil foretrække at strikke op.

Og til mine søde Helge Hækl-a-long læsere, jeg ved godt, at jeg har SVIGTET jer.
Stort UNDSKYLD, jeg er med på banen igen i denne uge!!

Hav en dejlig mandag alle sammen <3

Etiketter: , , ,

11 kommentarer:

Klokken 10. oktober 2011 kl. 11.08 , Blogger Malene sagde ...

Nøj, hvor spændende altså. Er især vild med Alba modellen...da jeg desværre ikke er kvalificeret som teststrikker, må jeg vente til din bog udkommer på et tidspunkt.

 
Klokken 10. oktober 2011 kl. 11.20 , Blogger Anne sagde ...

Ihh altså, hvor er det bare spændende Cecilie!!! For pokker da :)
Glæder mig til at se mere

Kh

 
Klokken 10. oktober 2011 kl. 13.56 , Blogger Trinekjr sagde ...

Hej Cecilie - Din strikkebog bliver fantastisk:-)) Men du er da nødt til at lave en Magnus, når nu han er Alma´s fødselsdagstvilling:-))....Jeg vil gerne melde mig som teststikker.
Knus Trine

 
Klokken 10. oktober 2011 kl. 16.49 , Blogger Tine sagde ...

Melder mig også gerne som teststrikker. Har i det nye år en prøveklud i 1 og 4 år:)

 
Klokken 10. oktober 2011 kl. 17.53 , Blogger Kabakü sagde ...

Det lyder spændende med strikkebog. Jeg stemmer for drengemodeller i bogen....

 
Klokken 11. oktober 2011 kl. 08.07 , Blogger Velkommen til min kreative verden sagde ...

For et spennende prosjekt: )

Du er flink til å tegne. Jeg ser du bruker tegneblyanter fra Søstrene Grene. Det er mine favoritter. De er gode!

 
Klokken 11. oktober 2011 kl. 09.57 , Blogger Cecilie sagde ...

Malene: Alba bliver så fin, og er næsten klar til at vise frem. Jeg skynder mig lidt ekstra med bogen for dig:)

Anne: Ja det er bare så spændende... Og lidt stort at kaste sig ud i. Glææder mig til mandag. KRAM

Trine: Ja, jeg vil også gerne de der drengemodeller... Prøver prøver prøver! Har jeg din adresse? Tror det ikke, vil du sende den til mig? STorT kram

Tine: send mig Lige en mail, så jeg har dine oplysninger og husk at skriv størrelser, som du også har gjort her:)

Katrine: Har du nogen idéer til drengestrik? Det er svært at være lige så inspireret, når jeg ikke selv har en krudtugle:)

Gitte: Det er bare de bedste farveblyanter - og så er de billige oveni!

Dejlig dag allesammen

Kh Cecilie

 
Klokken 11. oktober 2011 kl. 13.52 , Blogger Trinekjr sagde ...

Hej Cecilie.
Min mail er trinekjr@yahoo.dk
Mvh
Trine

 
Klokken 11. oktober 2011 kl. 14.00 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg har din mailadresse fjolle Trine:) Din postadresse vil jeg gerne bede om... Jeg har en idé til en drengemodel, så jeg vil sende dig et kit! KRAM

 
Klokken 11. oktober 2011 kl. 20.50 , Blogger Trinekjr sagde ...

Jamen, jeg kunne da heller ikke forstå, hvis du allerede havde glemt mig.....:-) Min postadresse er Absalonsgade 28 8600 Silkeborg - er meget spændt på din drengemodel, du er bare så dygtig..
Knus

 
Klokken 11. oktober 2011 kl. 22.41 , Blogger Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Det lyder altså bare vildt spændende! Glæder mig til at se Alba færdig – den ser rigtig lækker ud.

KH Tine

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start