<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Så er det dælme' nu...

mandag den 19. september 2011

Så er det dælme' nu...


... at slutspurten skal sættes ind...

Efter at have sat vasketøj over, taget opvasken, skifte sengetøj, ryddet op, bagt pandekager og organiseret Almas Schleich dyr, er jeg nu endelig klar til at sidde foran computeren

.... dum dum dum, kan jeg mon finde på flere overspringshandlinger...

JO, jeg laver da lige et blogindlæg

... men så er jeg altså også klar (skulle man lige skure gulvet på altanen??)...

SÅ! Fokus... udtryksmidler... relationskultur...

KOM SÅ

Jeg har et (hemmeligt) mål om at sætte sidste tegn inden tolv
Hvis nu jeg siger det 'højt', er der ingen vej udenom

Sidste tegn er sat og værket sendt til trykker
Åhh, det er skønt :o)

Etiketter: ,

5 kommentarer:

Klokken 19. september 2011 kl. 09.15 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

go go go you can do it. ;-)
God skrivelyst. :-)

 
Klokken 19. september 2011 kl. 12.36 , Blogger Camomilla sagde ...

Haha, hvor jeg kender det! Jeg er i gang med oplæg til eksamen og det her er bare én af mange overspringshandlinger ;-) Med hvad pokker, det er vel meget godt af og til at flytte tankerne lidt væk og så vende tilbage for fuld udblæsning bagefter.. Jeg håber, du har nået dit mål - og de pandekager ser virkelig gode ud! Held & lykke, knus herfra

 
Klokken 19. september 2011 kl. 12.54 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak søde Lea :)

Camilla:) Det er helt sikkert godt at flytte fokus indimellem - ellers kan jeg ihvertfald ikke holde den røde tråd. Jeg er heldigvis fææææærdig nu, og opgaven er sendt til husbonden til print.
Glæder mig egentlig til den mundtlige del, så det må jo være et godt tegn, ikk?

Held og lykke til dig også søde:)
Knus og kram fra mig

 
Klokken 19. september 2011 kl. 14.15 , Blogger Finurligheden sagde ...

Hvor er det fedt, at du er færdig! Det er SÅ Godt gået!

 
Klokken 20. september 2011 kl. 13.11 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Yay!!! Sådan Cecilie!! Så er der dømt kreatid :-)

Kh. Mette

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start