<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Den kreative pakkekalender

torsdag den 8. december 2011

Den kreative pakkekalender



Jeg deltager i den kreative pakkekalender, og min pakkeven skulle gerne modtage sin pakke idag.
Hvis den ikke er kommet frem endnu, så fortvivl ikke, den er på vej:)

Jeg håber, den falder i smag, jeg bruger ihvertfald min egen flittigt!

Senere idag løfter jeg sløret for næste søndags adventsgave
Det er en klassiker og den findes både i størrelse 1 og 4.

Etiketter:

1 kommentarer:

Klokken 10. december 2011 kl. 10.55 , Anonymous Bettina Markussen sagde ...

Hej Cecilie,
Så er pakken leveret, og jeg glæder mig at åbne den :o)
Mh,
Bettina

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start