<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: ... Nu mangler jeg bare tiden!

onsdag den 20. juni 2012

... Nu mangler jeg bare tiden!



Jeg sad klar ved tasterne, da Centilong åbnede op for salget af deres første e-bog.
Den er virkelig lækker og gennemført,
og det er svært ikke at kaste alt til side for at gå i gang med de fine modeller.

Det er et virkelig fint arbejde, som Lis og Christina har lavet.
Hvis du ikke allerede har købt den,
skulle du unde dig selv fornøjelsen her (klik)!

Sommertid er på mange måder lig med sytid,
lysten til hurtigere projekter og luftige gevandter stiger i hvertfald mærkbart.

Jeg kommer til at væbne mig med tålmodighed,
til ferien starter om 29 dage 
(jeps tæller dagene tæt)
for lige nu er der hverken tid eller overskud til den slags sysler.

I stedet bruger jeg tiden på at surfe inspiration på bl.a. Etsy,
hvorfra jeg har samlet en lille collage herunder.
Husk at klikke dig ind på sælgernes andre mønstre,
de har rigtig mange fine.


(fra højre mod venstre)

Jeg kan svømme helt væk i alle de fine kjolemønstre,
men faktisk er prop slet ikke en kjole pige.
Jeg synes ikke, de er særlig praktiske i hendes alder,
hvor al opdagelse foregår i jordhøjde.

Mon ikke det vender, når hun bliver børnehavebarn om et lille års tid?

Rigtig dejlig dag til dig

1 kommentarer:

Klokken 20. juni 2012 kl. 14.59 , Blogger Tina Dalbøge sagde ...

Det ser rigtig godt ud - tak fordi du deler.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start