<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Lørdagsinspiration

lørdag den 8. september 2012

Lørdagsinspiration

Mens jeg venter (u) tålmodigt på,
at lillebror vælger at komme til verden,
drømmer jeg om bløde, lune og lækre tørklæder
i uld, silke og Cashmere....

#1: Bandana cowl fra Purlbee - måske i Pickles Pure Thick Alpaca?
#2: Cowboy Cowl fra Art Fiber Design - helt sikkert i Cashmere!
#3: Cowgirl Cowl også fra Art Fiber Design - måske i blød Cashmerino?
#4: Mara sjal fra Madelinetosh - gerne i Madelines eget merino DK - lækre lækre farver!

'Lageret' ligger inde med garn til både nummer 1,2 og 3,
men jeg holder mig monogamt til de projekter,
jeg allerede har søsat.

HELT MONOGAMT

- naturligvis!
For det kribler jo slet ikke i fingrene for at slå masker op i de lækre luksusgarner...

****

Jeg faldt også lige over denne oversize sweater fra Manos Maxima:


- uhhhm, til søndagshygge og gåture i skoven:)

Det bliver en laaang strikkeliste her til efteråret!

3 kommentarer:

Klokken 8. september 2012 kl. 18.24 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Det er sejt at du holder ud. Monogam strik kræver sin qvinde

 
Klokken 8. september 2012 kl. 19.47 , Blogger Cecilie sagde ...

Det gør det helt sikkert:) Jeg er heller ikke sikker på, at jeg holder til alle projekter er afsluttet!
Dejlig weekend til dig:)

 
Klokken 10. september 2012 kl. 11.03 , Blogger Miws sagde ...

Ej! Den er fed den sweater...en dag en dag :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start