<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Vil nogen lige stoppe tiden?

tirsdag den 4. december 2012

Vil nogen lige stoppe tiden?


Jeg havde glemt, hvor uendelig lang tid ALTING tager, når man har et spædbarn i huset;

Ned og købe smør: 30 minutter
På apoteket: 1 time og 15 minutter
Aflevere barn om morgenen uden 24 timers varsel: 2 timer

Der skal pakkes, times og affodres, og så skal der tages stilling til, om der skal bleer, mad, bæresele og/eller legetøj med, for er jeg væk 1,2 eller 6 timer?

Et dagligt gøremål kan hurtigt komme til at sluge det meste af en dag, når lommen hedder 7-15, og der kun er et begrænset antal lufthuller i løbet af dagen.
Tiden flyver ikke bare herhjemme, den forsvinder simpelthen ved et blink,
og lige om lidt er vi i 2013.

Jeg havde en masse kreaplaner i denne uge, men nogen har spist tiden, så jeg når næsten ingen ting.
Kreakassen står bare og hvisker mit navn med alle de gode idéer til budget jul og andre gode sager.

Der skal nok blive tid igen, men puha, kender du det, når hoved og krop ikke lige når at følge med?

I morgen håber jeg, at kunne præsentere næste kapitel i Jul på budget.
Denne gang er det ikke pynt, men julegaver fra ungerne,
som jeg har tænkt i.
Jeg har ikke opfundet den dybe tallerken, men jeg håber alligevel, at jeg kan inspirere til nogen fine projekter alligevel.

PS: det er noget, som selv de mindste kan være med på:)

2 kommentarer:

Klokken 4. december 2012 kl. 15.00 , Anonymous Line / Kahr Kreation sagde ...

Ih det lyder ret så spændende med julegaver til børn :-) Jeg kender godt det med at tiden flyver, det er dog med fuldtidsarbejde og 2 årige tvillinger... Så indholdet i min kreakuffert vokser også bare mere og mere. Forhåbentlig kan du nyde tiden også, for barsel går bare så drønhurtigt!

Kh Line

P.S. du er velkommen til at slå et smut forbi min give away som også er en rigtig god julegave til børn :-)

 
Klokken 4. december 2012 kl. 19.13 , Blogger Eva sagde ...

Jeg glæder mig også til at se hvad det er for gør det selv-gaver fra ungerne :-)
Og tiden er bare ikke den samme på barsel med nummer to! Første gang havde man jo al tid i verden, anden gang når man nærmest ikke at sensig om, før dagen er gået!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start