<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Morgenstund

onsdag den 28. november 2012

Morgenstund


Udsigten fra mit stuevindue varsler gråt og koldt,
så jeg putter mig ned under tæppet på sofaen.

Mindstemanden og jeg tager en indedag med hygge, put, leg og nærhed.
Hvad skal man ellers bruge en grå onsdag på?

Mens fisen slumrer her ved siden af mig, kæmper jeg mig igennem de sidste 7-8 cm på Mara


Et par hundrede masker per række i monoton 2 ret/2 vrang,
det går langsom fremad - meget langsomt!
Jeg er allerede træt af farverne, kvaliteten og udtrykket,
men jeg ved, at jeg kommer til at elske det, når jeg først har lukket den sidste maske af.
- om mange mange mange masker...

Håber, du nyder din regngrå onsdag,
lige som mig.

5 kommentarer:

Klokken 28. november 2012 kl. 09.37 , Anonymous FamilienDanmark sagde ...

Det lyder som en perfekt gråvejrsonsdag! Og det ser SÅ hyggeligt ud i dit vindue! Her står den også på nærhed og hygge med 8 dage gammel mindstemand - og julekagebagning :-)

 
Klokken 28. november 2012 kl. 12.52 , Blogger Kabakü sagde ...

Dejlige farver på en grå onsdag... Min onsdag ligner vist din!!

 
Klokken 28. november 2012 kl. 13.02 , Blogger A + K = ♥ sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud - jeg holder frionsdag, så det er også med stearinlys, hygge og god tid (:

- Kit

 
Klokken 28. november 2012 kl. 15.21 , Blogger Simone sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud :) Hvad er det du strikker? Er vild med farverne.

 
Klokken 29. november 2012 kl. 22.39 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er et sjal, som hedder Mara:
http://madelinetosh.com/store/index.php/patterns/mara-shawl.html
Fantastisk lækkert lige-ud-af-landevejen strik:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start