<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Forbrugsfri februar

torsdag den 31. januar 2013

Forbrugsfri februar


Ovre hos Leizys, opsnappede jeg lige, at hun vil holde forbrugsfri februar.
Jeg vil gerne være med til at starte en bølge, så vær med og del,
hvis du er frisk!?

For mig betyder det i al sin enkelthed, at det er slut forbudt at købe nogen former for kreative elementer, tøj og forbrugsgoder...

KUN ABSOLUTTE NØDVENDIGHEDER

Vil du lege med?

19 kommentarer:

Klokken 31. januar 2013 kl. 11.13 , Blogger Libbie sagde ...

Ahr ahrmen suk Cecilie, den kan man næsten ikke springe over hva.....! Låner du dit billede ud?

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 11.19 , Blogger Cecilie sagde ...

Det kan du tro! Og sejt, at du er med :)

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 11.21 , Blogger Maria Larsen sagde ...

Jeg vil også være med!

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 11.23 , Blogger Libbie sagde ...

COOL - I´m in...
Skal vi dokumentere noget eller???

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 11.24 , Blogger Cecilie sagde ...

Fedt Maria!!!

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 11.57 , Blogger Unknown sagde ...

Hvis ikke jeg liiige havde modtaget 2 x gavekort til H&M, der skal bruges inden d. 9. februar, så ville jeg også meget gerne have været med :)

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 12.03 , Blogger Cecilie sagde ...

Gavekort tæller ikke med, så du kan sagtens være med alligevel:)

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 12.34 , Blogger Unknown sagde ...

Jeg vil også meget gerne være med - ihvertfald hvis det først gælder fra 1/2 ?

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 13.13 , Blogger Maja sagde ...

Vildt god ide. Jeg vil rigtig gerne være med, syntes jeg trænger til at udfordre mig selv til at få brugt det vi har i stedet for at købe nyt. Låner også lige billedet :)

Kh Maja

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 14.15 , Blogger Trillemus sagde ...

Nu har jeg jo lige opdaget at stof og stils nye forårskatalog er på gaden fra idag, så det bliver en hel umulig opgave for mig. Men held og lykke til alle jer andre :-)

Kh Mette

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 14.19 , Blogger Marlene sagde ...

Tror jeg springer med på bølgen. Der er jo trods alt kun 28 dage i februar...
Kh. Marlene

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 14.53 , Blogger Miws sagde ...

uhhhh....pust pust pust... jeg er med!

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 14.59 , Blogger Maria Larsen sagde ...

Min pung, netbank og jeg var også lige blevet enige om det igår! Sådan er det jo med SU :-)

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 17.07 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Desværre, det er for mit vedkommende dømt til fiasko. Jeg har bestilt lækre sager, som kommer i næste måned :-) Men glæder mig til at kigge med hos jer :-)
Kh Viola

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 20.09 , Blogger Rikke Dalmose sagde ...

Tænker at det bliver svært, da der er kreativ messe i Rødovre......

Ellers er jeg med resten af måneden

 
Klokken 31. januar 2013 kl. 21.47 , Blogger Julie Maria sagde ...

Jeg er med :-)
Kærligst fra Julie Maria
www.klokkinder.blogspot.dk

 
Klokken 1. februar 2013 kl. 11.24 , Blogger Majbrit sagde ...

Jeg og min bankkonto vil også gerne være med :)

 
Klokken 1. februar 2013 kl. 11.31 , Blogger Majbrit sagde ...

Ja det er da den bedste måned at gøre det i ;)

 
Klokken 1. februar 2013 kl. 14.19 , Blogger Fru Kongen sagde ...

Jeps. Min SU-konto er helt med på den...sæt igang!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start