<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: DIY Uglen Ulrik

tirsdag den 5. april 2011

DIY Uglen Ulrik


Ulrik er en lækker ugle. Gulerodsnæse, stribet tøj og flaksende vinger. Han måler 27 cm høj, og er altid klar på en krammer. Han har fulgt mig et stykke tid nu, men jeg tror, at han er klar til at søge nye jagtmarker, og måske endda hjemme hos dig?


Du må masseproducere, importere, videresælge og eksportere alt det, du vil. Du må blot IKKE sælge opskriften videre. Den er til fri distribution.


Klik på fanen "Free Patterns" og find linket til opskriften.

Jeg bliver glad, hvis du linker til mig, når du henter opskriften, så Ulrik (eller Ulla) kan komme vidt omkring. Brug gerne et af billederne herover.


Har du hæklet en Ulrik eller Helge??

Smid gerne en kommentar, hvis du har lagt billeder på din blog.


Etiketter:

34 kommentarer:

Klokken 5. april 2011 kl. 20.19 , Blogger Kabakü sagde ...

Jubiii hvor fedt du vil dele den fine opskrift med os! De er så søde de ugler!!!

 
Klokken 5. april 2011 kl. 20.23 , Blogger Birkus sagde ...

ojojoj var ikke de søte. Har lastet ned oppskriften og gleder meg til å produsere. Skal linke til deg når jeg blogger mine små :-)
Tusen takk for at du deler oppskrift med oss andre.

 
Klokken 5. april 2011 kl. 20.27 , Blogger Cecilie sagde ...

God fornøjelse med dem piger. De er hurtigt lavet på et par aftener med benene op i sofaen:)

 
Klokken 5. april 2011 kl. 20.40 , Blogger Julie sagde ...

Jeg har lige købt garn til at hækle en Helge ;0)
Jeg skal nok lave link til dig når jeg kommer så langt. Sikke en herlig ugle, den kommer helt sikkert med på to do listen. Selvom den er ved at være rigtig lang ;0)
1000 tak fordi du vil dele opskrifterne

 
Klokken 5. april 2011 kl. 20.41 , Blogger Helle Jescika sagde ...

Wauhhh, hvor er de fede, skønne, fantastiske, dem er jeg nød til at lave. TAAAAAAAAK :O)

 
Klokken 5. april 2011 kl. 21.54 , Blogger Mette sagde ...

Hej Cecilie!
Hvor er det bare fedt, du deler opskiften!!!
Tak :)
Jeg vil have lavet en, og husker selvfølgelig at linke! :)

 
Klokken 5. april 2011 kl. 22.39 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Hvor er de bare søde!!!! Hvis jeg kunne strikke, så ville jeg få dem til at yngle i en fart :-)
Kh.Linda

 
Klokken 6. april 2011 kl. 00.21 , Blogger Malene sagde ...

Fedt med en DIY på dine fine ugler. Lover at linke, når jeg engang har en ugle færdig.

 
Klokken 15. april 2011 kl. 22.22 , Anonymous Hilde M sagde ...

Utrolig kule Ugler! En sånn er neste prosjekt , absolkutt! Utrolig bra at du deler oppskrift! Følg med på bloggen min , så kommer bilder, med link når den blir ferdig! :)

www.ellemellegiraff.blogspot.com

 
Klokken 19. april 2011 kl. 09.43 , Blogger LykkeS sagde ...

Hejsa,
Nej hvor er den fin. Den skal jeg helt sikkert lave.. Min veninde er vild med ugler og gravid pt. Så det er da en god barsels gave. Og linker swelvfølgelig når jeg når så langt...
Jeg har gang i en give away med ugler godt nok i glas.. Måske du kan lide dem..
Glæder mig til at følge dig..

Kh Lykke

 
Klokken 19. april 2011 kl. 11.30 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Lykke
Det er en fin barsels gave. Sikke en heldig veninde, du har:)
Jeg er selvfølgelig med i din Ugle-away. De er rigtig fine!

God dag og god fornøjelse.

Kh Cecilie

 
Klokken 31. maj 2011 kl. 11.17 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej man kan ikke downloade din opskrift længere. Og jeg er midt i en ugle. Øv. Hvis du hat tid må du meget gerne sende mig opskriften på mail:
mette@haaraagaard.dk

På forhånd tusind tak

Mvh
Mette

 
Klokken 31. maj 2011 kl. 14.23 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Mette
Kan du ikke hente den fra linket? Den kommer fint frem, når jeg trykker på det:)
Kh Cecilie

 
Klokken 21. juni 2011 kl. 13.26 , Anonymous tumling sagde ...

Følger der også en af dig med hjem til at lære en at hækle disse lækkerlinger?? =D

 
Klokken 26. juni 2011 kl. 20.25 , Blogger Cecilie sagde ...

*Tumling: Ja det ville være fint ikke? Jeg skal bare aflønnes i hjemmebagt kage og et glas saft! :)

 
Klokken 27. december 2011 kl. 21.14 , Blogger Ditte sagde ...

Hejsa! Har lige hæklet en stor ugle efter megen inspiration fra din opskrift. Du kan evt. se den på min blog www.sweetpotatoes.dk. Vil bare sige tak fordi du har delt opskriften :-)

 
Klokken 12. marts 2012 kl. 14.43 , Blogger Johanne Busk Stormoen sagde ...

Hej Cecilie,

Jeg takker også for opskriften. Jeg har nogle på min Amio Shop. (Går ikke ud fra jeg gør noget forkert efter som du skriver "Du må masseproducere, importere, videresælge og eksportere alt det, du vil. Du må blot IKKE sælge opskriften videre. Den er til fri distribution".)

Men du får da et link så du kan se en Sesam Sesam produktion af din Ulrik.. ;-)

http://www.amio.dk/produkt/70839/

Kh Johanne

 
Klokken 10. juli 2012 kl. 15.47 , Blogger Garn overalt... sagde ...

Det er simpelthen de fineste ugler overhovedet! Har selv hæklet en lille tøse-ugle til en venindes baby. Jeg har ikke nogen blog, men hvis du er på Instagram ligger billedet dér - brugernavnet er lisesodborg.

Tak for opskriften - den er super!

 
Klokken 26. juli 2012 kl. 10.09 , Blogger Tulle Momsemor sagde ...

Tak for opskriften - Ulrik Ugle er flyttet ind, men forlader snart reden for at lande hos 3 dejlige piger :)
http://topping.dk/blog/2012/07/26/ugler-i-mosen-en-hard-fodsel/

 
Klokken 26. juli 2012 kl. 12.56 , Anonymous Anonym sagde ...

Dine ugler er bare så fine! Hækleriet her er genoptaget efter mange års pause, så har mange tanker og idé´er ;) Glæder mig ....Tak for opskriften. Jeg har ikke nogen færdig blog, men når det når så langt skal jeg nok linke :0)

 
Klokken 31. juli 2012 kl. 16.56 , Blogger majawp sagde ...

Hej Cecilie. Jeg kan ikke få linket til opskriften til at virke. Kan du hjælpe?

KH Maja

 
Klokken 3. august 2012 kl. 16.17 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Maja
Du skal trykke på "her", så kommer du videre til opskriften:)
God fornøjelse!

 
Klokken 13. august 2012 kl. 20.38 , Blogger Christina sagde ...

Kæmpe stor tak for opskriften. Har allerede hæklet to stykker og det er ikke de sidste to :-)
Du kan se dem på stjernefroe.blogspot.dk, hvis du har lyst.

 
Klokken 4. oktober 2012 kl. 10.07 , Blogger Helle sagde ...

Kan rigtigt godt tænke mig opskriften på Ulrik, så han kan få et par søskende mere, men får fejl eller kommer på underlige sider, når jeg forsøger at hente filen.

Kan du evt maile den til mig på

garnkoglen (a) gmail.com

Tak :-)

 
Klokken 13. oktober 2012 kl. 22.41 , Blogger Kitteb sagde ...

Kunne også rigtig godt tænke mig opskriften på uglen Ulrik....men jeg får også fejl...håber du vil smide en mail til mig også....kitsa@gmail.com

Mvh Kitsa

 
Klokken 15. oktober 2012 kl. 14.40 , Anonymous Anonym sagde ...

jeg får også fejl på den og vil rigtig gerne have den gider du sende til dittesiw@live.dk. tak

 
Klokken 21. oktober 2012 kl. 19.17 , Anonymous Stine sagde ...

Jeg har ikke meget erfaring med at hækle rundt,og kan ikke lure runde 5 i øret. *2 fm, 2 fm i næste maske. Nogen der kan hjælpe?

 
Klokken 24. oktober 2012 kl. 09.20 , Blogger Tulle Momsemor sagde ...

Hej Stine
Du skal først hækle 2 fm. Derefter skal du hækle 2 fm I SAMME MASKE.

 
Klokken 28. oktober 2012 kl. 15.47 , Anonymous Stine sagde ...

...så de 2 fm du skriver først laves altså i hver deres maske?

 
Klokken 29. oktober 2012 kl. 17.27 , Anonymous Stine sagde ...

lige meget - jeg har luret det.

 
Klokken 6. november 2012 kl. 22.04 , Anonymous Anonym sagde ...

Mange mange tak for denne fine opskrift.
Jeg er 19 år gammel og jeg skal endelig være moster. Min storesøsters inderste ønske var at få sådan en "hæklet ugle som man kan købe i butikkerne til flere hundrede kroner". Så måtte bettesøster jo i gang med hæklenålen og vupti så har jeg pludselig lavet to ugler, en til min lille niece og en til min venindes pige :-)

Venlig hilsen
Sabine

 
Klokken 13. februar 2013 kl. 08.32 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej.
Sikke en skøøøøøn ugle!!! Jeg kan heller ikke downloade opskriften, min computer bli'r helt spammet med frække sider, når jeg trykker på 'her' og trykker download! Vil du ikke sende opskriften til min mail? Det kribler helt i fingrene for at komme i gang :) glad82@hotmail.com!

 
Klokken 27. februar 2013 kl. 17.30 , Anonymous Gitte Jensen sagde ...

Hejsa.
Jeg har hæklet 7 stk af disse ugler efter opskrift fra familie journalen.
De er vildt søde og folk er vilde med dem.
Jeg har foræret mine væk til familie og venner men er nu blevet spurgt om jeg vil hækle nogen og sælge, så det ender det jo nok med ;) men ved ik hvor meget man kan tillade sig at ta for dem.

 
Klokken 28. februar 2013 kl. 10.22 , Anonymous Lærke sagde ...

Hejsa.
Jeg er rimelig nybegynder mht. hækling. Jeg forstår hele opskriften, med undtagelse af dér hvor ørerne er færdige og man skal sætte dem sammen. Hvad betyder det at der står, at man skal hækle over maskerne på begge ører?

kh Lærke

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start