<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Lykke til Karla

søndag den 10. april 2011

Lykke til Karla


Quiltet jakke til kusine Karlas 2 års fødselsdag, som vi fejrede igår. Mønsteret er Elsebeth Gynthers, som jeg har forlænget med 2,5 cm.


Prop skulle også være fin i vest fra samme dame. Syet i Martina, som er total yndlingsprint lige nu! Købt på Ebay til 225 kr for 2,5 meter.


Idag skal jeg bruge tid på mit bidrag til Operation påskeglad. Jeg er sikker på, at der sidder en spændt påskehøne et sted derude, så jeg må hellere gøre mig umage.


Hav en god søndag :)

Etiketter: , , , ,

4 kommentarer:

Klokken 10. april 2011 kl. 13.15 , Blogger Anne sagde ...

Meget fine må jeg sige :)
Må man spørge hvad du har quiltet med som mellemfor? Og quiltet gennem alle tre lag? Er selv igang med nogle lignende modeller nemlig, så søger altid gode råd.

Kh Anne
PS god søndag :)

 
Klokken 10. april 2011 kl. 13.56 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Anne:)

Jakken er quiltet igennem yderlag og mellemlag. Mellemlaget er meget tyndt pladevat, som du kan købe hos Speich i Lyngby. Det er sådan noget, man bruger til bl.a. dækkeservietter.

Vesten er quiltet igennem igennem alle 3 lag. Jeg har syet kantebånd over syningerne, så de er skjulte. Den kan også vendes.

Håber du kan bruge metoden til noget:)

Kh Cecilie

 
Klokken 10. april 2011 kl. 15.52 , Blogger Gitte sagde ...

Sikke nogle fine sager, jakken vil også være fin til min Karla:)
Kh Gitte

 
Klokken 18. april 2011 kl. 08.00 , Blogger Dungowanmanor sagde ...

Hello!
I just found you via Meet Me at Mikes! I love this little vest - extreemly cute!
X Imogen

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start