<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Morgen nydning

torsdag den 11. august 2011

Morgen nydning

Jeg nyder en stille morgen, inden arbejdet kalder.

Jeg har endnu halvanden uge, inden semesteret starter

... Helt alene...

mand og barn har startet deres hverdag

Det er SKØNT!



Ved siden af mig ligger Esther og strækker sig. Hun er en fin lille sag fra Lillestrik strikket i Geilsk uld/bomuld. Bare 1 nøgle og en smule gik der til cardiganen her i størrelse 1 år.

Turkise knapper fra loppeglasset klæder den karrygule godt, synes jeg.

Hav en god dag:)



Etiketter: , , , , ,

6 kommentarer:

Klokken 11. august 2011 kl. 08.34 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Jeg er misundelig misundelig misundelig - hvor kunne jeg også godt bruge en uge eller to på den måde! :-) Rigtig god og fornøjelig dag

 
Klokken 11. august 2011 kl. 09.15 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Åh det lyder lækkert Cecilie!! Og den trøje der... uhm - den ville klæde min lille bisse derhjemme :-)Men strikke - det kan jeg ikke.

Kh. Mette

 
Klokken 11. august 2011 kl. 09.38 , Blogger KGaardsted sagde ...

Mmh, det ser vildt lækkert ud!

 
Klokken 11. august 2011 kl. 12.18 , Anonymous Anonym sagde ...

Uhh det er en god morgenmad... Lige nu er jeg helt vild med french toast!

 
Klokken 11. august 2011 kl. 12.40 , Blogger Cecilie sagde ...

Pimp me up!: Det er ikke så ringe, at være den misundelsesværdige:)

Mette: Det får vi lært dig... Pronto! :)

KGaardsted: Jeg nød hver en bid:)

Ida: Hmmm, se det var også en god idé. Måske man skulle prøve sig med fredags frenchies??

Kh Cecilie

 
Klokken 11. august 2011 kl. 13.00 , Anonymous Anonym sagde ...

Det synes jeg bestemt, du skal gøre :o)
Jeg spiser dem med skiver af banan og ahornsirup.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start