<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Calender of the Month

torsdag den 1. december 2011

Calender of the Month


Hos Scout Creative kan du tilmelde dig Calender of the Month, så du hver måned får tilsendt en pdf med en skøn og skør fold selv kalender.

Se lige december måneds nøddeknækker..

Er han ikke fin?!

Herunder tidligere måneders fold-selv kalendere, som har pyntet fint på mit skrivebord:
(det er det lille billede til venstre, som er kalenderen)



Vil du også tilmeldes Calender Of the Month,
skal du bare klikke HER!

Etiketter:

2 kommentarer:

Klokken 1. december 2011 kl. 11.09 , Blogger Lines sagde ...

Jeg har straks meldt mig til.
De er så fine.
Tak for den!!

 
Klokken 1. december 2011 kl. 12.15 , Blogger Cecilie sagde ...

God fornøjelse Line
Jeg glæder mig til at se, hvad de finder på i 2012:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start