<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Haeklehöns

tirsdag den 15. november 2011

Haeklehöns



Forberedelserne til aftenens hæklekursus er i fuld gang;

... fylde garn, pynte poser, finde opskrifter og pakke bøger sammen inden turen går til Designkartellet i Brønshøj...

Dette moduls hæklepose indeholder goodies fra bl.a. Helle Holst, Bente Geil og Mettes flittige svigermor. En lille varm velkomsthilsen til de 7 nye kursister, som tropper op kl. 19 i aften.

Jeg glæder mig til at se, hvad de har af idéer og projektønsker, alt er muligt!
... Eller ihvertfald næsten alt...

Herunder er Maries lækre hæklede tørklæde, som vi sammen har lavet et mønster til.
Det er blevet super fedt, med filtkugler som lukkemekanisme. En cool idé, som jeg vil tyvstjæle til mit krokodille tørklæde, som længe har ligget brak, mens jeg har forsøgt at finde den rigtige afslutning.

Det er så fedt at blive inspireret af hinanden!


Er du også blevet fristet til at kaste dig ud i hæklingens kunst, eller vil du avancere dine teknikker, så skal du skynde dig at sikre en plads på modul 3.
Der er nemlig kun 4 pladser tilbage!

Etiketter: ,

7 kommentarer:

Klokken 15. november 2011 kl. 14.10 , Blogger Lines sagde ...

Lækkert tørklæde. Brønshøj er desværre lidt for langt væk.
Men Go aften!

 
Klokken 15. november 2011 kl. 14.32 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak Line. Det kan være, at vi skal lave internet kurser, så alle jer ikke-københavnere kan være med :)

 
Klokken 15. november 2011 kl. 22.50 , Blogger MusseOlsenJensen sagde ...

Hejsa! Har lidt startproblemer med Elgen Helge, kan du måske hjælpe mig? Det ville være så dejligt for jeg er vild med den og håber sådan jeg kan hitte ud af den men opskriften driller mig lidt. Har skrevet mne spørgsmål på de to sidste indlæg under elgen helge :-)

 
Klokken 15. november 2011 kl. 23.42 , Blogger Rikke Dalmose sagde ...

Hej Camilla.

Det var super hyggeligt og dejligt.

Glæder mig allerede til næste tirsdag;-)

<3 Rikke

 
Klokken 16. november 2011 kl. 09.26 , Blogger Lines sagde ...

Det ville da være et konon koncept!!!
Tænk endelig mere over det!

 
Klokken 22. november 2011 kl. 21.47 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej mussenolsenjensen
Ej, jeg har helt overset dig, det må du undskylde!
Send mig lige en mail på hvadbiertaenker@gmail.com, så prøver jeg at guide dig igennem:)
Kh Cecilie

 
Klokken 25. november 2011 kl. 14.51 , Blogger MusseOlsenJensen sagde ...

Hej! Jeg er gået igang med hovedet for endelig knækkede jeg koden :-) men kan godt være jeg skal have hjælp når jeg kommer til geviret igen :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start