<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: I det nye år vil jeg

mandag den 5. december 2011

I det nye år vil jeg


... hækle betræk til al belysning herhjemme...

...til store nøgne industripærer...


... og bedstemors gamle lampe...

... og en hel flok til børneværelset...
Ser det lige lækkert ud?

Billeder er lånt fra denne blog - tag et kig, der er mange inspirerende billeder.
Fundet via Pip

Etiketter: ,

6 kommentarer:

Klokken 5. december 2011 kl. 11.41 , Blogger Sara Marie sagde ...

Årh... Mit hjerte sprang lige et par slag over! Gid jeg var en haj til at hækle...

 
Klokken 5. december 2011 kl. 12.21 , Blogger Cecilie sagde ...

Ja er det ikke bare lækkert?
Jeg VIL have det børneværelse, men hvordan i al verden styrer man udenom pink, rød og rosa i et pigeværelse? Man kan ihvertfald drømme lidt:)

 
Klokken 5. december 2011 kl. 13.51 , Blogger Karina/Tungelunden sagde ...

wauw!! det er det eneste jeg kan sige til det :)

 
Klokken 5. december 2011 kl. 20.28 , Blogger KGaardsted sagde ...

Hvor ser det godt ud!

 
Klokken 5. december 2011 kl. 20.52 , Blogger Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

wow hvor ser de fede ud! Jeg håber du giver dig i kast med at hækle skærme, og at der falder en DIY af i svinget ;-)

 
Klokken 8. december 2011 kl. 22.21 , Blogger Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Åh dem har jeg også kigget på lææænge...de er så vanvittig fine...har ikke selv haft mod til at kaste mig ud i det endnu (og håber lidt du når det først så der måske kom en lille fin DIY ;) he he...

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start