<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Vest

onsdag den 4. januar 2012

Vest


Årets første færdige projekt er en lille vest fra Garnstudio.

Det er vist en drengemodel, men den er ret så lækker på prop i en sart rosa med træknapper og neongul tråd. Størrelse 2 år, så den er lige tilpas baggy.

Vores barn er nemlig sådan lidt street!

;)

7 kommentarer:

Klokken 4. januar 2012 kl. 12.21 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Den er super sød, flot arbejde! :-)

 
Klokken 4. januar 2012 kl. 13.02 , Blogger IF Stjernen sagde ...

Hvor er den blevet fin!
Jeg har købt garn til en grå og en blågrøn (mørk petrol) og glæder mig til at komme i gang med dem. Der står bare lige et par andre små veste på to do listen før dem :-)

 
Klokken 4. januar 2012 kl. 15.59 , Blogger Lis sagde ...

Den er rigtig yndig i rosa!
Jeg strikkede den i grå før jul og den er lige så dejlig.

Kh. Lis

 
Klokken 4. januar 2012 kl. 17.14 , Blogger @ sagde ...

Hold da op hvor er den bare helt vildt fin!
Er imponeret!
/Liv

 
Klokken 4. januar 2012 kl. 21.09 , Blogger Tilde sagde ...

Den er bare rigtig sød. Er dybt misundelig kan bare ikke strikke.
Kh Henriette
Ps. Kig gerne ind på min blog også

 
Klokken 4. januar 2012 kl. 22.20 , Blogger Citronmoster sagde ...

Sød vest :)

 
Klokken 5. januar 2012 kl. 11.43 , Blogger Cecilie sagde ...

Dorte: Tak. Det bliver ikke sidste gang, jeg strikker den:)

Britta: grå og petrol lyder også lækkert. God fornøjelse med dem.

Lis: Jeg overvejer også en grå, men dog i en højlandsuld istedet. Det tror jeg også bliver godt.

Liv: Tak. - men den var nu ikke så kompliceret. Og hurra for (små) børnestørrelser, der hurtigt er af pindende igen.

Henriette: Lær det, kan jeg kun sige. Det er den skønneste tv syssel.

Citronmoster: Tak søde du.

Hav en dejlig dag
Kh Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start