<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: En bjørn på...

fredag den 23. december 2011

En bjørn på...


Lollo blev færdig lige præcis i rette tid, og her sidder han så, lige så fin, som jeg havde håbet på.
Hvis du går og overvejer at kaste dig ud i projektet, kan jeg kun sige:

GO FOR IT!

Det har simpelthen været en fornøjelse hele vejen igennem, og resultatet...

Det taler vist for sig selv.

Jeg håber, at Lollo bliver vel modtaget i bamseflokken hos Almas stjerne - men mon ikke...
Det ansigt kan man da ikke stå for!

Nu skal jeg have en velfortjent hæklepause, for mellem kurser, kurve og den afrikanske bjørn, er strikkeriet blevet lagt på hylden, og det glæder jeg mig nu til at kaste mig over i de stille juledage.

Første projekt er fra Garnstudios nye babyvinterkollektion, som jeg er helt og aldeles pjattet med. Så mange fine og detaljerige projekter...

Jeg ønsker mig en uges juleferie mere!

Etiketter:

13 kommentarer:

Klokken 23. december 2011 kl. 21.12 , Blogger Zanne sagde ...

Jeg elsker den!!! Elskerdenelskerdenelskerdenelskerden ♥

Har også fundet opskriften, og selvom jeg bryster mig med at kunne hækle og strikke nærmest alt, så kan jeg desværre ikke de engelske termer, så Lollo bliver desværre aldrig min :'(((

 
Klokken 23. december 2011 kl. 21.13 , Blogger Julie sagde ...

Hold fast hvor er den bare blevet skøn ;0)
Godt du nåede at blive færdig.
Rigtig glædelig jul til dig og dine ;0)

 
Klokken 23. december 2011 kl. 21.33 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Hvor er den blevet flot Cecilie. Godt gået!! Kæmpe projekt, men fantastisk resultat :-)

Glædelig jul min hæklemakker!

Knus Mette

 
Klokken 23. december 2011 kl. 21.59 , Blogger Mette sagde ...

Hvor er den bare SKØN!!!!!
Godt gået :-)
Jeg glæder mig til at gå i gang med min efter jul...
Glædelig jul!
Mette :)

 
Klokken 23. december 2011 kl. 22.37 , Blogger Zanne sagde ...

Til jer, der skal i gang med den - hækler i efter den engelske opskrift, eller har i oversat den?? ☺

 
Klokken 23. december 2011 kl. 22.38 , Blogger Marianne sagde ...

hej Cecilie
hvor er han bjørneskøn ....helt vildt ærgeligt man ikke er barn.... for så ville jeg helt klart ønske ...
knus og glædelig jul til dig og dine

 
Klokken 24. december 2011 kl. 00.29 , Blogger IF Stjernen sagde ...

Hvor er den dejlig! Den ryger straks på min to do liste, sammen med vesten, for den er bare sej :)

 
Klokken 24. december 2011 kl. 08.11 , Blogger Anne sagde ...

Hvor er en blevet fin. Rigtig glædelig jul kære Cecilie. Glæder mig til vi ses næste år!!

KH

 
Klokken 24. december 2011 kl. 09.33 , Blogger Naninja sagde ...

Hold da op hvor er den bare blevet lækker, super godt gået.
Glædelig jul til digog din familie

 
Klokken 25. december 2011 kl. 12.16 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak for alle de fine kommentarer - det var faktisk lidt svært at skille sig af med ham...

Håber, I alle havde en dejlig jul med jeres kære. Vi nød den 'første' rigtige jul med prop.

Stort juleknus herfra.

Zgrubler: Heidi har lavet et virkelig udførligt diagram på sin hjemmeside:
http://heidibearscreative.blogspot.com/2011/09/african-flower-penatgon-tutorial.html
Når du først har tydet det, kan du sagtens lave bjørnen.
Det er kun stangmasker, luftmasker og fastmasker, du skal bruge

Dc = stangmaske (double crochet)
sc = fastmaske (single crochet)
ch = luftmaske (chain)

Go for it - det er arbejdet værd.

 
Klokken 25. december 2011 kl. 14.00 , Blogger Zanne sagde ...

Kære Cecilie
TAK!!!! ♥ ♥ ♥
Jeg er nemlig så heldig, at jeg lettere end let kan læse diagrammer ☺ ☺ ☺

Lolloooooo - here you come ♥ ♥ ♥ :D))

Tak C ♥
Du har reddet min dag - min uge - min måned!

 
Klokken 25. december 2011 kl. 23.52 , Blogger Lis sagde ...

Den Vest har jeg strikket og den er bare såå lækker og blød i garnet. God fornøjelse siger jeg bare.
Den bamse du har hæklet er altså rigtig sød, lige et projekt jeg også kunne falde for.

Kh. Lis

 
Klokken 29. december 2011 kl. 18.10 , Blogger Dorte sagde ...

Hvor er bamsen fin ! Sådan en fætter, har jeg ikke set før, men det er da en super-idé at bruge hæklede fir-fem-sekskanter på den måde.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start