<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: I mors spor.... ?

lørdag den 9. juni 2012

I mors spor.... ?

Prop er interesseret i alt, hvad både far og jeg går og foretager os.
Hun er i rivende udvikling,
det er simpelthen den fedeste alder lige nu!

I går kastede hun sig ud i hæklingens kunst...

Hvordan er det nu liiiige, at man starter?

Det kræver stor koncentration!

Lur mig, om jeg ikke ville være en smule stolt af at lære fra mig,
hvis lille prop en dag vil gå i mors spor? :)

Rigtig god weekend!

4 kommentarer:

Klokken 9. juni 2012 kl. 19.21 , Blogger Anne sagde ...

Hehe nogle søde billeder. Min niece og jeg har også været igang med at strikke og hækle. Sådan da ;)

 
Klokken 9. juni 2012 kl. 19.22 , Blogger Vippas mor sagde ...

Hvor er det også bare sødt!!

 
Klokken 9. juni 2012 kl. 22.40 , Blogger Micha sagde ...

Sikke nogle herlige billeder :) Ser ud til hun nok skal lære det :)
KH Micha

 
Klokken 10. juni 2012 kl. 09.21 , Blogger Anne sagde ...

Hvor er hun sød og meget koncentreret:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start