<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Jordforbindelse

tirsdag den 12. juni 2012

Jordforbindelse



Vi har fået længe tiltrængt hushjælp i huset her,
den første leverance er kommet i dag.


Måltidskasser fra Aarstiderne til de pressede hverdage,
hvor vi virkelig har trængt til både inspiration og tilskud af grønt.

Jeg føler mig næsten helt Camilla Plumpsk, når jeg pakker de nyhøstede gulerødder ud af kassen,
og får jord under neglene
.
Indbydende ser det ihvertfald ud,
og jeg glæder mig til i morgen, når den står på Salsicciapølser, frisk pasta og tomatsauce.

Det er selvforkælelse i høj kaliber!


... Og apropos selvforkælelse,
vil jeg skynde mig at snuppe en time i sofaen,
inden jeg skal tilbage på job i aften.

Matilda er snart færdig, og jeg er så spændt på monteringen,
fordi jeg har omregnet opskriften.
Håber, håber, håber det hele passer!

Slangen er også godt på vej.
I morgen står den på glucosebelastning på sygehuset,
(belastende er i hvertfald ordet)
så mon ikke jeg når en farveblok eller to videre der!?
***

1 kommentarer:

Klokken 12. juni 2012 kl. 15.03 , Blogger Unknown sagde ...

Velbekommen, menuen er den samme her, har siden januar modtaget kvikkassen til hele familiens store glæde.... Pøj pøj med belastnongen og fald nu ikke i søvn!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start