<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Ferieminder

onsdag den 8. august 2012

Ferieminder



Vi har nydt en helt og aldeles fantastisk ferie.
Både i det sønderjyske, og herhjemme,
hvor vi har endevendt lejligheden og flyttet det hele om.

Hængepartier er elimineret, børneværelset står klar i store træk,
og ikke mindst er der blevet ryddet ud i skabe og gemmer.
Noget som jeg har drømt om, siden vi flyttede sammen for flere år siden.

Det har været intens familietid,
og vi har alle bare bølget afsted i samme rytme.
Det er som om, at vi alle under overfladen har været bevist om,
at dette er vores sidste ferie som trekløver.

Prop har taget 10 tigerspring hen over de sidste 3 uger.
Der er fart på sprog, krop og selvstændighed,
og lige så krævende, hun kan være,
lige så sjov og finurlig er hun.

Jeg elsker min familie, og jeg har nydt vores intense symbiose.
Fuldt ladet op på kærlighed og nærvær, glæder jeg mig endnu mere til at byde lillebror velkommen,
om bare små 6 uger!! 


Morgenmad med fuldkornsvafler, frugt og nyslynget honning fra moster,
som bor fast på Rømø.


Dådyret, som bor lige inde i skoven,
siger godmorgen og godnat hver dag.

Svigermors smukke håndquiltede tæppe.


Masser af strandskaller, som prop kunne lege med i timevis.


Sommerhuset set fra en af sine mange skønne vinkler.

Det eneste projekt, jeg fik gjort helt færdigt,
mens vi var afsted.

Næste gang, vi drager over broen, er vi fire i bilen.
Det glæder jeg mig til:)

4 kommentarer:

Klokken 8. august 2012 kl. 21.33 , Blogger Anita L Hansen sagde ...

Lyder som en dejlig sommerferie og skønne billeder

 
Klokken 9. august 2012 kl. 14.46 , Blogger Arlianas sagde ...

Hvor er cardiganen bare skøn... Du strikker de smukkeste ting!

 
Klokken 9. august 2012 kl. 16.38 , Blogger Cecilie sagde ...

Det var en helt særlig ferie, kan du tro.
Den vil vi huske mange år fremover:)

 
Klokken 9. august 2012 kl. 16.38 , Blogger Cecilie sagde ...

Tusinde tak Karen. Det var et nemt og overskueligt projekt:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start