<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Når man rydder op....

onsdag den 11. juli 2012

Når man rydder op....



... Ja så opdager man mange ting, om sig selv...

Som eksempelvis hvornår i processen, jeg får lagt et projekt til side,
for at starte på noget nyt 
- og her er det altså, at jeg bliver lidt flov.

Vesten her er strikket engang i december/januar måned,
og den manglede at få syet en halv side sammen!!!

- knapper var monteret
- alle ender var hæftet
- ja nålen sad endda i endnu!

Jeg undskylder mig selv med, at det sikkert er en forglemmelse,
at den er endt i "mangler-lige-at-montere" bunken,
og så tager jeg lige et langt kig ind i mig selv...

Hvis du vil bruge de regnvåde dage til at forberede den køligere tid,
kan du finde opskriften på den lille vest under "mine opskrifter"
klik på teksten under billedet, for at komme til link til opskrift.

Hav en dejlig dag

1 kommentarer:

Klokken 11. juli 2012 kl. 11.25 , Blogger Dorte sagde ...

Uha, den kender jeg også selv alt for godt! Men har bestemt, at der i de kommende uger skal ryddes op og ud i alle de halvfærdige projekter. Du er velkommen til at være med, når UFO-ugerne starter på mangebaekke.blogspot.com :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start