<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Søndagsstrik

søndag den 26. august 2012

Søndagsstrik

Mens hele familien sover til middag,
nyder jeg stilheden med strikketøj i hænderne.
Benene op, fjernbetjening og smoothie inden for rækkevidde,
og så ellers bare pind 7 og kabler derud af.

Da jeg ventede prop,
drømte jeg om en mamaponcho,
men den gang synes jeg, at det var en for dyr investering.
Nu drømmer jeg igen,
men modellen udgår, så jeg har måtte tænke kreativt,
for at 'opfinde' min egen udgave.

Modellen tager udgangspunkt i denne (klik klik) tunika fra Drops design,
men i to størrelser for stor for at få den rigtige poncho effekt.
Jeg tænker, at man så 'bare' kan lukke nogle masker af over brystet,
og slå dem op igen på næste række,
for at få hullet til baby.

Vi må se, om det bliver hot eller not:)

5 kommentarer:

Klokken 26. august 2012 kl. 16.19 , Blogger Gitte sagde ...

Det bliver spænede at se det færdige resultat - det ser i hvert fald lovende ud nu.

Kh Gitte

 
Klokken 26. august 2012 kl. 19.46 , Blogger Cecilie sagde ...

Det håber jeg Gitte:) Jeg er mest spændt på, om den bliver aalt for stor.

 
Klokken 26. august 2012 kl. 21.01 , Blogger Gitte sagde ...

tænk jeg anede ikke der eksisterede en sådan poncho,men sikke da en god idè,den er jeg spændt på at se når du er færdig med den,bliver den for stor må du sy hullet til baby sammen og så bruge den til hygge i sofaen

 
Klokken 26. august 2012 kl. 22.33 , Blogger Kabakü sagde ...

Det lyder spændende;) glæder mig til at se det færdige resultat;)

 
Klokken 27. august 2012 kl. 00.30 , Blogger HildeP. sagde ...

Det ser lekkert ut! Nydelig farge! : ) Takk for link. : )

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start