<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Til og fra...

onsdag den 15. august 2012

Til og fra...

Af andet genbrugsguld, fik vi også et gammelt huskespil med for en 5'er.
De brikker, som kan reddes,
skal bruges som til og fra kort på diverse pakker og forsendelser.

Idéen er hverken ny eller revolutionerende,
men god er den,
og kortene er så fine...

Rigtig dejlig dag

9 kommentarer:

Klokken 15. august 2012 kl. 08.07 , Blogger Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Det er en super ide.
Jeg har et gammelt huskespil fra 70'erne med de mest fantastiske motiver, det skal bestemt bruges til julens gaver;)

 
Klokken 15. august 2012 kl. 08.40 , Blogger Emilie Fauerskov sagde ...

Sikke nogle fine mærkater!

 
Klokken 15. august 2012 kl. 08.41 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Du har fuldstændig ret, Cecilie....
Genbrug længe leve !! ;0)
Dejlig dag til dig.
Kh. Lene.

 
Klokken 15. august 2012 kl. 09.36 , Anonymous Elisabeth sagde ...

aw nogle søde tegninger!!! Man kan jo ikke være revolutionerende hele tiden :p

 
Klokken 15. august 2012 kl. 10.50 , Blogger Christina (Carla og krudtuglen) sagde ...

Super idé - det havde jeg ikke lige overvejet. Er også selv vild med genbrug, så den idé napper jeg.
K.h.
Christina

 
Klokken 15. august 2012 kl. 17.55 , Blogger Kabakü sagde ...

Sikke nogle søde billeder, god ide at bruge dem til til og fra kort!

 
Klokken 16. august 2012 kl. 09.41 , Blogger Pustetrolden sagde ...

Ej den ide nupper jeg. Nu skal jeg bare være så heldig at finde det rette vendespil i genbrugsen og så er jeg igang med mærkaterne.

 
Klokken 16. august 2012 kl. 19.58 , Blogger Camomilla sagde ...

Ej, sikke fint - det på pin'es :-)

 
Klokken 17. august 2012 kl. 13.44 , Blogger Libbie sagde ...

ha ha ej hvor sjovt jeg har hele det komplette vendespil liggende fra min egen barndom, det blir brugt flittigt!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start