<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Barnevognskæde

søndag den 2. september 2012

Barnevognskæde

Igår fik jeg færdiggjort en barnevognskæde til lillebror.
Jeg har lavet lidt forskellige ansigter denne gang,
og jeg må altså indrømme,
at jeg er pænt stolt af resultatet.

Kæden er hæklet i dobbelt alpaca på #4,
og jeg har puttet raslebokse i den blå kat og i kuglen,
så lillebror rigtig kan slå sig løs:)

Kuglerne er hæklet efter Emily's
Jeg tager virkelig hatten af for at have siddet og regnet dem ud.

Nedenunder et par detaljer tæt på.
Klik på billedet for bedre at kunne se.


Opskriften på kattene lægger jeg desværre ikke ud.
Det er sikkert tydeligt for de fleste,
hvor inspirationen kommer fra,
så i lyset af copyright og andre menneskers levebrød,
må den nøjes med at være til inspiration for andre.

Jeg ønsker dig en dejlig søndag:)

 

10 kommentarer:

Klokken 2. september 2012 kl. 15.32 , Blogger Citronmoster sagde ...

Sød kæde. den skal "lillebror" nok kunne slå sig løs med :)

 
Klokken 2. september 2012 kl. 16.08 , Blogger Christina sagde ...

Så fin barnevognskæde.

 
Klokken 2. september 2012 kl. 21.28 , Blogger PUK sagde ...

Hvor er den bare blevet flot, Cecilie!
Jeg er ikke kommet så langt... I'll keep you posted:)
Kh Puk

 
Klokken 3. september 2012 kl. 00.26 , Blogger HildeP. sagde ...

Kjempesøt! : )

 
Klokken 3. september 2012 kl. 12.26 , Blogger Unknown sagde ...

Ihh hvor fint.. Men hvordan sætter den den fast på barnevognen? Jeg ser ingen klemmer..
Men den er DRØN sød :)

 
Klokken 3. september 2012 kl. 12.29 , Blogger Cecilie sagde ...

Ja "lille" bror:)

 
Klokken 3. september 2012 kl. 12.29 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak:)

 
Klokken 3. september 2012 kl. 12.29 , Blogger Cecilie sagde ...

Glæder mig til at se din fortolkning:)

 
Klokken 3. september 2012 kl. 12.30 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak:)

 
Klokken 3. september 2012 kl. 12.31 , Blogger Cecilie sagde ...

Den skal bindes fast med snorene i siden (dem med kugler på). Vi har bøjler på kalechen på barnevognen,
så det er nemmest.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start