<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: LYKKElig...

søndag den 6. marts 2011

LYKKElig...





















Vi har bryllupsdag idag. 1 år med oplevelser, prøvelser og vigtigst af alt et vidunderligt lille menneske, som fylder vores liv og hjerter med varme og glæde.

Solen skinnede også dengang, da jeg stod til alters med mit livs kærlighed, højgravid og med vand i kroppen til op over begge ører. Det var en fantastisk dag, og det er dagen idag også, hvor vi har besøgt vores 'gamle' kvarter.

Kasper har lagt planen for dagen, som har budt på togtur, brunch på Café Castro, gåtur i Utterslev mose, og et kig ind i Grundtvigs Kirke, hvor vi blev viet. Det har været en skøn dag, og prop har vist nydt det lige så meget som os!

Nu sidder vi hjemme igen, med røde kinder og mætte maver og hoveder, og jeg fyldes med kærlighed, når jeg kigger på min familie.

Om jeg er lykkelig?

Det kan du dæl' dul'me tro, at jeg er!!

4 kommentarer:

Klokken 6. marts 2011 kl. 18.55 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Stort tillykke Cecilie. Og hvor er det skønt at høre, at du er glad, tilfreds og lykkelig :-) Det lyder som en skøn dag I har haft. Kærlig hilsen Linda

 
Klokken 6. marts 2011 kl. 18.58 , Blogger Anne sagde ...

Årh sikke et dejligt indlæg. Det bliver man glad og helt varm indeni af at læse.
Stort tillykke med dagen og den dejlige familie!

Kh Anne

 
Klokken 6. marts 2011 kl. 19.42 , Blogger Helle Jescika sagde ...

Dejligt indlæg. Tillykke med dagen.

Kærlig hilsen

Helle

 
Klokken 7. marts 2011 kl. 08.55 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak I søde piger:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start