<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: I'M LÅÅÅVING IT!!

torsdag den 28. april 2011

I'M LÅÅÅVING IT!!







JEG ER FÆRDIIIIIG!!!!


Tasken, som jeg har gået og syslet med i et stykke tid, er endelig blevet færdig, og jeg er bare så skidehamrende super stolt, for hvor er den blevet FEEEED!


Stort rum til bog, magasin, strikketøj og drikkelse. To mindre med klap til mobil, pung og diverse. Lukning med lædersnøre og træperler og naturligvis læderrem i den helt rigtige "jegslaskerikkepånumsen" længde.


Kæft hvor er jeg stolt... Jeg siger det igen STOLT STOLT STOLT!



SOMMER... Her kommer jeg med min nye taske - pas på:)

Etiketter: , , , , , ,

18 kommentarer:

Klokken 28. april 2011 kl. 11.58 , Blogger Anne sagde ...

Wauw, den er fin! Godt gået:) Jeg kan godt forstå, at du er stolt - det ville jeg også være, hvis jeg havde lavet sådan et vidunder:)

 
Klokken 28. april 2011 kl. 12.16 , Blogger mamarazzi sagde ...

super, super flot. Kan godt forstå du er glad, den kan du godt prale med

 
Klokken 28. april 2011 kl. 15.18 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Hvor er den bare flot! Et sikkert hit på skulderen :-) Kh. Linda

 
Klokken 28. april 2011 kl. 15.58 , Blogger Citronmoster sagde ...

Den er super flot, så du har god grund til at være stolt :)

 
Klokken 28. april 2011 kl. 16.40 , Blogger Unknown sagde ...

Wauw, den er helt vildt flot. Kan godt forstå, at du er mega stolt. Godt gået, og god sommer til dig og din taske ;o)

Kh. Irene

 
Klokken 28. april 2011 kl. 16.50 , Blogger Gitte sagde ...

Super flot, rigtig lækre detaljer og skønt stof:)

 
Klokken 28. april 2011 kl. 18.10 , Blogger Anne sagde ...

Ja, den ser godt nok lækker ud. Slet ikke misundelig her.. :)
Eget mønster eller hvordan??

Kh Anne

 
Klokken 28. april 2011 kl. 19.09 , Blogger Jenny sagde ...

Dejlig blog du har :)

Og sikke en flot taske! Den har nogle vildt gode detaljer, jeg kunne godt tænke mig nogle nærbilleder :) Stort tillykke! Du har grund til at være stolt!

 
Klokken 28. april 2011 kl. 19.48 , Blogger mette sagde ...

For filan - hvor er den dog flot den taske!!! - Mette

 
Klokken 28. april 2011 kl. 19.55 , Blogger Lene sagde ...

WAUW! Og mums!!! Hold nu op hvor er den fiiiin Cecilie! Håber du tager den med på torsdag, så jeg kan få lov at se den live!!! ;-)

 
Klokken 28. april 2011 kl. 21.09 , Blogger ulla sagde ...

Virkelig fin taske!!! Kan rigtig godt lide det kurvede look.

 
Klokken 29. april 2011 kl. 20.35 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak for alle de søde kommentarer. Jeg er også stadig helt høj over den!!! :)

Anne: Jeps, det er eget mønster. Det kostede mange hovedregninger at få det helt rigtigt. Måske skulle man slå sig ned som konstruktør;)

Jenny: Der kommer nærbilleder af den næste. Jeg har et par små ændringer, så den næste tåler bedre et close-up:)

Lene: Tuuuusind tak. Du kan tro, at jeg har den med! Glææder mig til at se dig!

Rigtig dejlig weekend til jer alle

KNUS

 
Klokken 1. maj 2011 kl. 07.20 , Blogger LykkeS sagde ...

Hejsa Cecilie

Kig forbi min blog der er en overraskelse til dig.

God Søndag

Lykke

 
Klokken 5. maj 2011 kl. 20.06 , Blogger ditts sagde ...

Fårk, hvor er den flot! Du er jo altså bare tosset dygtigt. Elsker at se hvad der sker her på bloggen :-)

 
Klokken 5. maj 2011 kl. 21.24 , Blogger Camilla sagde ...

Hold da op! Sikke en flot taske! Håbede faktisk lidt på, at den var masseproduceret i en eller anden form, så jeg kunne have erhvervet mig en:-)

 
Klokken 8. maj 2011 kl. 18.40 , Blogger Fie sagde ...

Åh jamen det er jo præcis det foer, der skal være inde i min as yet to be made taske! Kan du huske, hvor du har købt det?

 
Klokken 8. maj 2011 kl. 21.16 , Blogger Cecilie sagde ...

Ditts: Tusind tak:)

Camilla: Desværre, men jeg kan godt forstå dig. Den ville desværre blive alt for dyr at sy på bestilling, selvom tanken har strejfet mig.

Fie: Den glæder jeg mig til at se!! D<en blomstrede Mitsi er købt på Shaukat.co.uk, og den er let petroliumsfarvet. Den findes vist i en del forskellige nuancer. Jeg har også købt en helt klar blå i Tout Petit på Vesterbro i København. God sylyst!

Kh Cecilie

 
Klokken 8. maj 2011 kl. 22.12 , Blogger Fie sagde ...

Tak for hjælpen, nu har jeg fået bestilt et par meter hjem af mitsien og må ned i den lokale for at finde et yderstof, der matcher, når jeg engagn modtager det.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start