<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Hvor er det bare fantastisk...

tirsdag den 30. august 2011

Hvor er det bare fantastisk...

...At se sine opskrifter blive brugt så flittigt...

Helge har over 100 besøg HVER dag

Det er da rimelig sejt!


Har du hæklet en Helge, så smid en kommentar

Opskriften finder du her!


Billederne herover er lånt hos:


Etiketter: ,

11 kommentarer:

Klokken 30. august 2011 kl. 10.27 , Blogger Zanne sagde ...

Jeg har ikke en Helge - endnu!
Men han kommer - for jeg eeeeeeeelsker ham ♥ ♥ ♥
- det var simpelthen kærlighe' ve' allerførste blik, og mit hjerte har ondt, fordi der desværre er ALT for meget på To-Do-listen, for han kan blive TA-DA ☻

 
Klokken 30. august 2011 kl. 10.37 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg har hæklet en elg, dog ikke en Helge men en Yrsa. ;-) Se mere her: http://pif-paf-puf.blogspot.com/2011/08/elgen-yrsa.html og her hvor hun er kommet op på væggen: http://pif-paf-puf.blogspot.com/2011/08/elgen-yrsa-pa-vggen.html
TUSIND TAK FOR OPSKRIFTEN. Den er fantastisk. :-)

 
Klokken 30. august 2011 kl. 10.48 , Blogger trinesoehest sagde ...

Nej, jeg har endnu ikke hæklet ham, men nu kan jeg snart heller ikke klare det længere - MÅ I GANG!!! SNART!!! ;-)

 
Klokken 30. august 2011 kl. 12.49 , Blogger Cecilie sagde ...

Yrsa er så fin lea, jeg er helt vild med dine farver!!

- Og I andre piger må altså se at komme igang med Helge:) Skal I være med i en hæle-a-long?
Se med d. 01/09

Kh Cecilie

 
Klokken 30. august 2011 kl. 13.29 , Blogger Christina Ravn sagde ...

Nu laver du også bare nogle skønne opskrifter! Sejt med 100 besøgene hverdag!
Jeg har ikke forsøgt mig med Helge endnu, men har lavet Ulrik. Se ham her http://smuttii.blogspot.com/2011/08/min-udgave-af-ulrik.html :)

 
Klokken 30. august 2011 kl. 14.16 , Blogger Bodil (200procent) sagde ...

Altså, jeg har allerede hæklet ham i tankerne, men ikke fået gang i ham på pinden endnu - han er simpelthen for lækker! Smider en kommentar, når han er blevet til mere end en tanke - glæder mig :-) Tak for DIY!!!
:-) Bebe

 
Klokken 30. august 2011 kl. 15.00 , Blogger Finurligheden sagde ...

Jeg er i gang! Jeg er sådan cirkus halvt færdig og glæder mig allerede til at se resultatet. Egentligt var han tænkt til mindstebarnets værelse. Men nu har Karoline proklameret, at han tilhører hende! Så jeg må vist lave en mere.

 
Klokken 30. august 2011 kl. 16.48 , Blogger Unknown sagde ...

her er også lige blevet "født" en helge....
kian har dog døbt ham albert, så det får han lov til at hedde her.
laver indlæg lige om 2 sek. på min blog og linker selvfølgelig til dig.

 
Klokken 31. august 2011 kl. 19.12 , Anonymous Anonym sagde ...

Tak for den skønne opskrift:-) Vil du dog lige hjælpe mig? Jeg kan ikke forstå den måde der startes på, hvor man snor garnet om fingeren to gange. Vil du uddybe det, så jeg også fatter det ;-)

 
Klokken 9. september 2011 kl. 10.22 , Blogger Finurligheden sagde ...

Min helge findes her:
http://fantelastika.blogspot.com/2011/09/min-allerfrste-helge.html

 
Klokken 15. oktober 2011 kl. 22.24 , Blogger Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

Jeg er netop blevet færdig med Helge! Hurra hvor er han fin! Og tusind tak for fantastisk DIY :D

Her er han: http://fiflerierpaafjerde.blogspot.com/2011/10/sa-blev-elgen-frdig.html

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start