<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: En lille frøken

tirsdag den 18. oktober 2011

En lille frøken


Når man bliver mor, tænker man ofte på i hvilken retning, man gerne vil præge sin lille guldklump, og i den forbindelse har jeg ofte tænkt på, hvordan 'dame' tendenserne kommer til.

Er omsorgsgenet mon medfødt?

... og er fascinationen af hatte, sko, støvler og tasker mon også genetisk relateret?

(i så fald har jeg den bedste undskyldning, næste gang jeg shopper over mig)

Jeg er ihvertfald mor til en rigtig lille dame!

Etiketter:

2 kommentarer:

Klokken 18. oktober 2011 kl. 09.43 , Blogger Mille sagde ...

Nårh, hvor er hun sød! ;) Det kommer nok helt af sig selv, man præger nok de unger mere ubevidst end bevidst, så man kan jo bare 'let it flow' :)

 
Klokken 19. oktober 2011 kl. 00.01 , Blogger Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Årh hvor er hun bare kær!
Tror også som Camilla, at man ubevidst præger sine børn...

KH Tine

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start