<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Give Away i samarbejde med Garn.dk

fredag den 16. december 2011

Give Away i samarbejde med Garn.dk


I årets sidste Give Away kan du vinde et strikkekit til denne lækre poncho fra Garn.dk. Den er strikket i blød baby alpaca, og findes i et utal af farver.

Garn.dk er leveringsdygtige i mange lækre garner til gode priser, bl.a. kan du købe økologisk Semilla uld, som adventsmønster nummer to er hæklet i.

Tag et kig, det er svært ikke at blive fristet!!

For at deltage skal du skrive en kommentar på indlægget her, samt svare på følgende spørgsmål:

1) Hvor mange farver baby alpaca kan du vælge imellem, hvis du vinder?
2) Hvad er Garn.dk's slogan?
3) Hvor mange procent kan du spare, hvis du finder drillenissen?

Svarerne skal sendes til info@garn.dk - skriv dem ikke på indlægget:)

Du kan tjene ekstra lodder ved:

1) Være fast læser
2) linke til indlægget på din blog eller dele det via Facebook.

Skriv hvor mange lodder, du deltager med, og husk din mailadresse, hvis du er anonym.

Rigtig god Weekend

Etiketter:

17 kommentarer:

Klokken 16. december 2011 kl. 21.31 , Blogger Lone sagde ...

Jeg vil gerne være med i lodtrækningen med et lod.
Venlig hilsen
Lone Hansen
loneh@post9.tele.dk

 
Klokken 17. december 2011 kl. 13.52 , Blogger Unknown sagde ...

er med på 2 lodder, den er rigtig smuk:)

 
Klokken 17. december 2011 kl. 22.28 , Blogger Louise Hartmann sagde ...

Jeg vil meget gerne være med! :)

 
Klokken 18. december 2011 kl. 07.55 , Anonymous Anonym sagde ...

Hejsa.

Jeg vil så gerne vinde denne smukke Giveaway.
Har også lagt den på facebook= 2 lodder

Anne Jellinghof

 
Klokken 18. december 2011 kl. 20.48 , Blogger Nørkle Tøserne sagde ...

Er med på 2 lodder og har sendt en mail til garn.dk

 
Klokken 19. december 2011 kl. 01.46 , Blogger IF Stjernen sagde ...

Jeg har sendt mail og lagt link på min blog og så er jeg selfølgelig fast læser :-)

 
Klokken 19. december 2011 kl. 08.48 , Blogger Prinsesse Suh sagde ...

3 lodder til prinsessen.

 
Klokken 19. december 2011 kl. 13.16 , Blogger CilleBille sagde ...

Hej

Jeg vil meget gerne være med, med alle de lodder der kan opdrives... jeg har sendt mail, er fast læser og linker fra min blog om få sekunder...

Glædelig jul alle sammen.

Mange hilsner
CilleBille

 
Klokken 19. december 2011 kl. 14.07 , Blogger Lis sagde ...

Jeg er med på to lodder, og har sendt mail og melder mig som fast læser lige om et split sekund :)

Kh. Lis

 
Klokken 19. december 2011 kl. 20.07 , Anonymous Anonym sagde ...

Det var dog en fantastisk jule giwe away, - lige til et dejligt ferieprojekt :-)
Sender fluks en mail med svarene.
Med ønsket om en glædelig jul / Louise

 
Klokken 19. december 2011 kl. 20.21 , Anonymous Anonym sagde ...

Ja, og så glemte jeg min mailadresse..
Hilsen fra Louise (kommentaren ovenfor)
lmmjvm@yahoo.dk

 
Klokken 20. december 2011 kl. 06.34 , Blogger Alice M sagde ...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

 
Klokken 20. december 2011 kl. 11.55 , Anonymous Monica sagde ...

Flot jule-give away! Er med på et enkelt lod.
Vh mgjensen@live.dk

 
Klokken 21. december 2011 kl. 09.24 , Blogger Laura sagde ...

Jeg vil også gerne være med. Er fast læser og har svaret pr. mail til garn.dk
Laura

 
Klokken 21. december 2011 kl. 13.54 , Blogger inga sagde ...

Very nice gift, I hope for the best.
I sent a letter.
I shared on my sidebar.

 
Klokken 21. december 2011 kl. 20.28 , Anonymous Anonym sagde ...

Mail med svar sendt afsted og jeg er fast læser hvilket jo må udløse to lodder.
Håber nu på det er mig der får en ekstra julegave ;O)

 
Klokken 22. december 2011 kl. 08.19 , Blogger Anette sagde ...

Jeg deltager med et lod.

Mange julehilsner
Anette

anette.vind@gmail.com

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start