<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Jeg er her stadig

tirsdag den 20. december 2011

Jeg er her stadig

Blogger driller mig i disse dage, så jeg kan hverken få lov at lægge billeder op eller linke til noget som helst!

Åltså!!

Derfor er der hverken kommet indlæg eller adventsmønster af sted herfra, selvom det ligger klar.

Er der andre, der har problemer?

Måske er det noget i mine indstillinger - jeg håber ihvertfald at være i luften igen imorgen, når jeg har tid til at kigge nærmere på teknikken.

Indtil da kan jeg kun opfordre (og ikke linke) dig til at deltage i årets sidste Give Away fra Garn.dk.
Tryk på linket til højre, så kommer du direkte.

Hav en skøn dag!

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start