<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: En klassiker... med et tvist!

torsdag den 8. december 2011

En klassiker... med et tvist!


Den strikkede vest må vist siges at være en klassiker!

Min version har et fint lille mønster, som går lige godt til drenge og piger.
Den strikkes i et stykke og sys sammen i siderne, nemmere kan det vist ikke være.

Opskriften får du på søndag - den går helt op til 4 år
:)

Etiketter: ,

8 kommentarer:

Klokken 8. december 2011 kl. 21.50 , Blogger Karina/Tungelunden sagde ...

Lækkert mønster! Kan desværre ikke strikke.. men kender heldigvis andre der kan :D

 
Klokken 8. december 2011 kl. 22.10 , Anonymous Anonym sagde ...

Hvor ser det fint ud! Glæder mig til mønsteret :)!

 
Klokken 8. december 2011 kl. 22.28 , Blogger Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com sagde ...

Glæder mig til at få opskriften! Den er bare kær den lille vest!

 
Klokken 8. december 2011 kl. 23.35 , Blogger Sara Marie sagde ...

Det vil jeg glæde mig til :)

 
Klokken 9. december 2011 kl. 00.33 , Blogger Malene sagde ...

Den vil jeg også glæde mig til. God idé til barselsgave f.eks. Så mangler jeg kun at få genopfrisket min strikkekundskaber:)

 
Klokken 9. december 2011 kl. 10.09 , Blogger Marie sagde ...

Glæder mig til søndag :-) Skal nemlig snart i gang med en ny vest til den lille frøken herhjemme :-)

 
Klokken 11. marts 2013 kl. 20.46 , Blogger Elna sagde ...

Er opskriften tilgængeligt? Får ikke andet end billedet, når jeg trykker på vesten for at få opskrift. En rigtig flot vest i øvrigt :)

 
Klokken 12. marts 2013 kl. 06.03 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Elna
Du skal klikke på teksten under billedet, så kommer du til opskriften. Ellers er du velkommen til at sende mig en mail, så skal jeg sende den til dig:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start