<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Bitte små snoninger

onsdag den 4. april 2012

Bitte små snoninger


Cardigan til prop i mange mange små sirlige snoninger
er nu endelig færdigstrikket og monteret.

Snoningerne tæt på

******

Mønsteret er fra bogen Blød begyndelse, hvor jeg har tilføjet +3 masker til den største størrelse på alle dele. Modellerne er rigeligt store i forvejen, og cardiganen blev også lige det største til prop.

Jeg har brugt 6 ngl Novena fra Lang Yarns. Det var et garn fra gemmerne, som jeg har indkøbt uden et særligt formål (og det gør jeg jo ellers aldrig... host host!).
Det er rundstrikket, så det giver en ganske særlig effekt til det færdige arbejde.

Det har ikke været nogen særlig fornøjelse at strikke med det,
og jeg synes, at det færdige arbejde får et nusset og uklart udseende,
så det er godt, at jeg ikke har købt mere af det.

Kina er allerede slået op, og jeg håber at være så langt imorgen, at jeg har noget at vise frem.

Nyd dagen,
vi har sol her på Rømø
Ü

2 kommentarer:

Klokken 4. april 2012 kl. 19.12 , Blogger Citronmoster sagde ...

Sød lille trøje. God påske til dig og dine :)

 
Klokken 4. april 2012 kl. 20.05 , Blogger Cecilie sagde ...

Rigtig god påske til jer i lige måde:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start