<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Stof lækkerier

tirsdag den 27. marts 2012

Stof lækkerier

Disse skønne stoffer kom ind ad døren idag.
De er købt hos en af mine yndlings Ebay sælgere Fellabird,
som jeg handler ofte med.
Priserne er lige et tak under Shaukats,
og så er der ingen skjulte gebyrer og lynhurtig levering.

Me like!

Fra venstre mod højre er det:
Emilias flowers, Wiltshire berries i yndlingsfarven og Dakoto.

Dakoto er jeg ikke stødt på før, og jeg kan ikke helt bestemme mig for,
om det er indianerfjer eller påfugle agtigt.
Det er ihvertfald fint!

Alle lækkerhederne skal med i sommerhus,
når vi i på fredag drøner afsted.
De skal kombineres med tigerstribet kanin, bleget hør, festoner og broderi anglaise.

Det lyder da ikke så dårligt, vel?

5 kommentarer:

Klokken 27. marts 2012 kl. 20.14 , Blogger Mille sagde ...

Spændende hvad det skal blive til af lækkerier;)

 
Klokken 27. marts 2012 kl. 20.28 , Blogger Anne sagde ...

Dakota har jeg ikke set før, men hold op hvor er det fint!

 
Klokken 27. marts 2012 kl. 21.39 , Blogger MarlarMade sagde ...

Wow nogle fine ting.. Bliver helt misundelig..:D

 
Klokken 27. marts 2012 kl. 22.21 , Blogger Moster Pips sagde ...

Jeg vil nok kalde det for en indianer forklædt som påfugl
eller omvendt.
Fint er det.

 
Klokken 29. marts 2012 kl. 14.33 , Blogger kundskabogkaos sagde ...

det lyder da fantastisk! Glæder mig til at se resultaterne!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start